וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריטאס עמדה בציפיות

23.1.2008 / 21:01

ניצחה את מלאגה 63:71 ועשתה צעד משמעותי לראשות הבית. בלאט ופילזן הפסידו לאריס בבית, 84:74. לימונד הוליך את לה מאן לניצחון ראשון

עוד לפני שמכבי תל אביב תארח מחר את מילאנו בהיכל נוקיה, המחזור ה-13 במסגרת היורוליג יצא לדרך כבר הערב (רביעי) כשבמוקד עמדו שני המאבקים הלוהטים על ראשות בתים א' ו-ב'. בסיום הערב הראתה ריטאס וילנה שהיא ללא ספק הקבוצה הטובה בבית לאחר ניצחון 63:71 על מלאגה הספרדית. צסק"א הבטיחה את ראשות הבית שלה עם ניצחון 62:70 על טאו ויטוריה, וברצלונה המשיכה את השקיעה האיטית שלה אל עבר האבדון עם הפסד חמישי ברציפות, הפעם בבית לרומא, 77:75.

אם מכבי תל אביב חשבה שהיא תשייט לשני ניצחונות קלים מול מילאנו ואריס, באו היוונים הערב והנחילו הפסד ביתי לדייויד בלאט ואפס פילזן בטורקיה, 84:74 וקבוצתו של המאמן הישראלי תיאלץ להסתפק במקום הרביעי. הנציג הישראלי של הערב היה רביב לימונד, שרשם משחק ענק עם 20 נקודות ו-9 אסיסטים כדי להוליך את קבוצתו, לה מאן, לניצחון ראשון ביורוליג, 87:100 על ציבונה זאגרב. פורקום סופוט התאוששה מהניצחון על אולימפיאקוס במחזור הקודם וחזרה להפסיד, הפעם לסיינה, 87:64.

בית ב'

ריטאס וילנה - מלאגה 63:71

שבועות ארוכים חיכו הליטאים למשחק מול מלאגה במטרה לנקום על ההפסד במפגש הקודם בין השתיים, והערב היא לקחה את ההזדמנות הזו בשתי ידיים. הוליס פרייס ניהל נהדר את המשחק והוליך את המארחים ליתרון 13 במחצית, ומלאגה נראתה כבויה. אך אז עלו הספרדים למחצית השניה, וטסו ל-5:15 בזכות מרקוס הייסליפ ובוניפסה נ'דונג, שהחזירו את האורחים למשחק.

אבל ריטאס לא איבדה את העשתונות, פתחה פער של 6 נקודות, ומשם הספרדים לא הצליחו לחזור. במשחק הקודם ניצחה מלאגה בהפרש של 2 נקודות, כך שהניצחון הערב של הליטאים מבטיח להם יתרון על הספרדים במידה ומאזנם יהיה זהה, וסיכויים מצויינים לסיים במקום הראשון בבית ב'. קלעו לריטאס: הוליס פרייס 23, מרטינס גצ'ביצ'יוס ומאריונס פטרביצ'יוס 11 כל אחד. למלאגה: מרקוס הייסליפ 22, בוניפסה נ'דונג 16, קרלוס קבזאס 8.

אפס פילזן - אריס סלוניקי 84:74

קבוצתו של דייויד בלאט הגיעה למשחק כשהיא עדיין לא איבדה את הסיכויים להתברג בשלישיה הראשונה בבית, בעיקר לאחר הניצחון המרשים על ריטאס וילנה במחזור הקודם. על הנייר, אריס לא היתה אמורה לעשות לה חיים קשים, ואכן בפתיחה הטורקים ברחו ל-10:17 עם יכולת טובה של דרו ניקולס. אבל אז פילזן הורידה את הרגל מהגז, ונתנה לאורחים ליטול את היתרון ברבע השלישי.

ג'רמייה מאסיי התעלל בפילזן ברבע האחרון והעלה את קבוצתו ליתרון דו ספרתי, ולקבוצתו של דייויד בלאט פשוט לא היו תשובות, והיא תיאלץ להסתפק במקום הרביעי בבית ב'. קלעו לאריס: האנו מוטולה 20, ג'רמיה מאסיי 19, דריוס וושינגטון 16. לפילזן: דרו ניקולס 20, קני גרגורי 13, לורן וודס 10.

לה מאן - ציבונה זאגרב 87:100

איפה היתה לה מאן כל העונה? הצרפתים השיגו את ניצחונם הראשון העונה ביורוליג, ונמנעו מההשפלה של להיות הקבוצה ביחידה עם 0 בטור הניצחונות. היא עשתה זאת בסטייל מול ציבונה זאגרב, במשחק התקפי מצויין של 3 שחקניה, בראשם רביב לימונד, שהיה מצויין. לה מאן הכתיבה את הקצב כבר מהפתיחה והוליכה ב-11 נקודות הפרש ברבע הראשון. אם היה נדמה שהמארחים יעצרו, הרי שהם רק הגבירו את הקצב ברבע השני, ובמחצית זה כבר 44:58. ההפסד עלול לסבך את ציבונה במאבק על הכרטיס האחרון לטופ 16. קלעו ללה מאן: לוקה בוגדאנוביץ' ופיל ריצ'י 21 כל אחד, רביב לימונד 20 (9 אסיסטים). לציבונה: סם הוסקין 22 (15 ריבאונדים), כריס וורן 17.

בית א'

צסק"א מוסקבה - טאו ויטוריה 62:70

בפעם הקודמת שספאחיה ומסינה נפגשו, האחרון שבר לקבוצה הספרדית מאזן מדהים של 30 ניצחונות ביתיים רצופים ביורוליג. הערב רצתה קבוצתו של ספאחיה להחזיר את המחווה, ופתחה טוב את המשחק, אבל הרוסים עלו ליתרון בסיום הרבע הראשון תודות למשחק טוב של הולדן. רבע שלישי נהדר של המארחים בו רצו ל-13:22 העלה את ההפרש ל-17, אבל טאו לא אמרה את המילה האחרונה והוכיחה כי היא קבוצה עם לב, וחזרה עם ריצת 0:8 ברבע הרביעי עד פיגור 4. אבל שם נעצרו הספרדים, וצסק"א חגגה ניצחון 25 ביתי רצוף, כמו גם מקום ראשון בבית א' שיבטיח להם מעמד של ראש בית בטופ 16.

קלעו לצסק"א: ג'יי אר הולדן 19 (5 מ-7 לשלוש), טרג'ן לנגדון 13, ריימונס שישקאוסקס 9. לטאו: איגור ראקוצ'ביץ' 21, טיאגו ספליטר 12, וויל מקדונלד 10.

סיינה - פורקום סופוט 64:87

הפולנים הדהימו בשבוע שעבר את אולימפיאקוס והרסו להם את המאבק על מיקום גבוה, וקיוו להמשיך את המסורת גם הערב מול סיינה, שהיתה חייבת ניצחון כדי להישאר במאבק על המקום השני בבית. אבל ציפיות לחוד ומעשים לחוד, והאיטלקים לא עמדו לוותר על המשחק הזה בקלות: הם פתחו בריצת 8:22 ברבע הראשון, והוליכה כבר ב-20 הפרש בסיום המחצית. סופוט המשיכה לנסות, אבל ערב התקפי מצויין של סיינה, הותיר את הניצחון אצלם. קלעו לסיינה: רומיין סאטו 16, ואלדו אילייבסקי ובוטסי ת'ורנטון 11 כל אחד. לסופוט: מילאן גורביץ' 20 (8 ריבאונדים), יובו סטנוייביץ' 10.

בית ג'

ברצלונה - רומא 77:75

הקאטלונים אמנם בשלב הבא, אבל שלא תחשבו שאין שם הרבה אנשים מודאגים. הקבוצה שנראתה שהיא עלולה לסיים כבלתי מנוצחת, ספגה 5 הפסדים רצופים, כולל ההפסד הביתי הערב לרומא, ופתאום היא נראית כמו יריבה לא כל כך מאיימת. המארחים עוד הוליכו דקה לסיום ביתרון 2, אבל שלשה ענקית של אלן ריי החזירה את היתרון אל האיטלקים, ומשם היה זה קרב קליעות עונשין, בו דייויד הוקינס ורודריגו דה לה פואנטה לא החטיאו.

בזכות הניצחון, האיטלקים שומרים על סיכוייהם להעפיל לטופ 16, למרות פתיחת עונה נוראית. קלעו לרומא: דייויד הוקינס 22 (7 מ-8 מהשדה), אלן ריי ורוקו לני אוקיץ' 12 כל אחד. לברצלונה: ג'יאנלוקה באזילה 14, פראן ואסקז 12, אלכס אקר 11.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully