וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה: "אני ממש מחכה להתמודדות מול ישראל"

22.1.2008 / 14:10

מריה שראפובה הדהימה את ז'סטין הנין ברבע הגמר באוסטרליה, אך לא פוסחת על מפגש הפדרציה בסוף השבוע הבא: "לא הולך להיות קל"

מריה שראפובה בכושר. בעוד פחות משבועיים תצטרף הטניסאית הרוסיה לנבחרתה למפגש הפדרציה ברמת השרון, ובינתיים היא לא רואה בעיניים. הניצחון על הבלגית המדורגת 1 בעולם, ז'סטין הנין - 4:6, 0:6 ברבע גמר אליפות אוסטרליה, רק המחיש באיזה כושר נמצאת הרוסיה. אם המערכה הראשונה עוד הייתה שקולה, בשניה שראפובה השאירה אבק למי ששלטה בטניס הנשים ללא עוררין ב-2007.

"זה מצחיק, הרגשתי כאילו אני במעין בועה משל עצמי", אמרה שראפובה אחרי המשחק. "זו הרגשה עצומה, לדעת שהכל הולך והכל מתחבר מול שחקנית כל כך כבירה כמוה". כמה כבירה הנין? מאז ווימבלדון היא ניצחה 32 משחקים ברציפות, והפעם האחרונה שבה נוצחה 6:0 במערכה הייתה ב-2002.

כתשובה לשאלה האם שראפובה עומדת לזכות בתואר, ענתה הנין: "אני חושבת שכן. הרבה דברים יכולים לקרות בדרך, אבל יש לה כל כך הרבה ביטחון, ויש לה הזדמנות מעולה לעשות את זה". היא ציינה כי היא חושבת ששראפובה עשתה צעד קדימה מבחינת הטניס שלה. "היא עבדה קשה מאוד בפגרה והכתף שלה בריאה לחלוטין. היא הייתה מאוד אגרסיבית ביחס לשנה שעברה".

סרינה וויליאמס נוצחה על ידי ילנה יאנקוביץ', יריבתה הבאה של שראפובה, 6:3, 6:4. "אני חושבת שהשתגעתי, עשיתי המון טעויות", אמרה האמריקאית. "יש לי הרבה בעיות כרגע, אבל אני לא יכולה להשתמש בזה כתירוץ. לא הרגשתי שאני מתפקדת מאה אחוז, יש את הימים האלה שבהם אתה חש שאתה יכול לתת רק 30 אחוז מעצמך, וזה היה אחד מהימים האלה".

"אני ממש מצפה להתמודדות נגד ישראל"

עכשיו זה רשמי: שראפובה תגיע לארץ למשחקי גביע הפדרציה, ותתמודד מול שחר פאר, ציפי אובזילר ויוליה גלושקו שלנו. קפטן הנבחרת הרוסית פרסם את סגל השחקניות שיגיעו לארץ יחד עם שראפובה: אנה צ'קבטדזה, דינארה סאפינה ואלנה וסנינה, ובעוד פחות משבועיים נוכל לראות את הכוכבות הרוסיות כאן בארץ. "אני מאוד נרגשת מהמסע הזה. זו אחת מהעדפות שלי השנה, בין ההשתתפות באולימפיאדה", אמרה שראפובה.

"מאז שהייתי צופה במשחקים האולימפיים בטלוויזיה ומאז שהייתי נוסעת למוסקבה כדי לצפות בבנות משחקות בגמר, צופה בהן מנצחות, שומעת את ההמנון, זה היה עבורי משהו מדהים", הוסיפה שראפובה בהתרגשות. "כיום יש לנו קבוצה של 20 מעודדות רוסיות, שצועקות את השם שלך ושל אלנה, כי לא משנה מה קורה, רוסיה היא עדיין האלופה. אני ממש מצפה להתמודדות כבר, ולמרות שאנחנו משחקות בישראל, אני מצפה שנפגין ניסיון קבוצתי וגם מחכה לבקר בישראל בפעם הראשונה".

על הציפיות מההתמודדות מול ישראל והקושי לשחק ברמת השרון, אמרה שראפובה: "אני חושבת שמצפים מאיתנו לנצח, אבל אנחנו לא משחקות בבית וזה משהו שאף פעם לא קל. באופן אישי אני לוקחת כל משחק ברצינות, וזה לא משנה מול מי אני משחקת. הקהל הולך להיות בצד שלהם, וזה לא משהו פשוט להתמודד איתו".

ביום שישי בבוקר יחלו באיצטדיון בבניית היציע הזמני הנוסף, בחלק הדרומי הפתוח, שיוסיף לתכולת האיצטדיון 900 מקומות ישיבה. מכירת הכרטיסים ליציע החלה במשרדי לאן, ומחיר הכרטיס ליומיים הוא 290 ש"ח.

קפטן הנבחרת, עודד יעקב, שלח היום למשרדי ההתאחדות הבינלאומית את רשימת שחקניות הנבחרת שכוללת את שחר פאר, ציפי אובזילר, יוליה גלושקו וקרן שלמה. בנות הנבחרת, פרט לפאר שעדיין משחקת באוסטרליה, כבר פתחו באימונים משותפים עם יעקב ועם מאמן הנבחרת ליאור מור. ביום ראשון תצטרף אליהם אנה סמאשנובה, שמגיעה מאיטליה כדי לסייע לנבחרת באימונים לקראת המפגש החשוב.

באיגוד הטניס חיפשו בימים האחרונים נהגים מתנדבים שיסיעו את מריה שארפובה וחברותיה ברכבי הטוארג והפאסט של חברת פולקסווגן, נותנת החסות לנבחרת ישראל. הפרסום היה רק באתר האינטרנט של איגוד הטניס ומשרדי האיגוד הוצפו במאות פניות. אפשר להירגע ולהפסיק להתקשר, כל העמדות תפוסות, לאיגוד הטניס יש כבר קאדר מספיק של נהגים מנוסים, שרק אחד מהם יזכה להסיע את הטוארג של שארפובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully