וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבייטמן: חותם היום, בבקרה מחר, בשבת מול סכנין

רגב גולדמן

22.1.2008 / 13:26

אחרי שבוע של דיבורים, נציגי ארבייטמן הגיעו להסכם עם הנהלת הפועל ת"א על חוזה שלא יהיה תלוי תוצאות, והחלוץ צפוי לפתוח בשבת

שלומי ארבייטמן יחתום הערב (שלישי) בהפועל תל אביב, ויעבור בבקרה התקציבית מחר בבוקר. זאת לאחר שסוכנו סיכם את תנאיו מול ראשי המועדון האדום. מאז סיכם ארבייטמן בסוף השבוע שעבר את תנאיו לראשונה בהפועל תל אביב, עמדו החלוץ ואנשיו במשא ומתן מול הנהלת הקבוצה, על אופי וסגנון החוזה תחתיו ישחק ארבייטמן. הנהלת האדומים שאפה להחתים את החלוץ על חוזה שמורכב בחלקו מבונוסים על ניצחונות, שערים ותארים, בדיוק כמו רוב השחקנים בקבוצה. לבסוף, יחתום היום ארבייטמן על חוזה שלא תלוי בתוצאות, חוזה "פיקס" בעגה המקומית.

כזכור, ארבייטמן חיכה תקופה ארוכה לשחרור מחיפה. כשזה קרה, הצטרף החלוץ, שלא הירבה לשחק בחיפה בשנתיים האחרונות, לאימוני האדומים במתחם "חודורוב", אך עדיין לא חתם על החוזה. ארבייטמן כנראה יצטרף לסגל הקבוצה במשחק מול בני סכנין (בלומפילד, 15:00) בשבת, ויפתח בהתקפה לצידו של פאביו ג'וניור, ככל הנראה על חשבונו של עידן סרור שיירד לספסל. רק לקראת סוף השבוע תתאמן כל הקבוצה ביחד, בשל אימוני הנבחרת הצעירה.

בהפועל תל אביב ינסו לסכם כבר היום עם עמרי קנדה, מגנה של הפועל פתח תקוה מהליגה הלאומית, במטרה להיעזר בו כבר בשבת. מוני הראל, יו"ר קבוצת הניהול, ישוחח הערב עם רונן אלעד, יו"ר פתח תקוה, על מנת לזרז את המעבר. כרגע טרם ידוע האם מאמנה החדש של פתח תקוה, אלי מחפוד, מעוניין לשחרר את קנדה, ורק לאחר שתתקבל החלטה בנושא זה, תוכל הפועל תל אביב להתפנות ולסכם עם השחקן עצמו.

גורם בהפועל תל אביב אמר היום: "ברגע שעמרי ישוחרר מפתח תקוה, הדרך להפועל תל אביב תהיה בשבילו קצרה מאוד. מבחינתנו הכל כבר סגור, ואנחנו מחכים לתשובות ברורות מפתח תקוה בנושא הזה". במידה שקנדה לא יעבור עד סוף השבוע, עמאר מנצור ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח של אלי גוטמן במקום דני בונדר הפצוע.

מהאימון היום נעדרו שלושת שחקני הנבחרת הצעירה - עידן סרור, רמי דואני וביבראס נאתכו. שי אבוטבול ערך אימון קל בשל כאבים ברגלו. הקשר נבדק על ידי הצוות הרפואי של המועדון, שציווה עליו לערוך אימונים קלים ביומיים הקרובים ורק לאחר מכן לחזור לפעילות מלאה.

בשלב זה נוטה אלי גוטמן להמשיך עם הבלם אלין טופוזאקוב בהרכב הפותח. טל חן, שיחזור לסגל המשחק בשבת, לא יפתח. כפיר דר, שחקנה בן ה-18 של בית"ר נס טוברוק, ערך היום אימון עם הפועל תל אביב. דר, שמוצב בדרך כלל כקשר אחורי, שיחק בעבר בקבוצת הנוער של מכבי חיפה, עד שלפני שנה עבר לטוברוק. בעבר הוא שיחק גם בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully