וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה בסימן רומניה

איציק סולומון

22.1.2008 / 11:26

בזמן שהקבוצה מנסה להחתים את קשר סטיאווה מריוס קרויטרו, נמצא אסף פחימה, יוצא מחלקת הנוער, על סף חתימה בגלוריה בוזאו מהליגה הראשונה ברומניה

עירוני קריית שמונה מנהלת מזה מספר שבועות משא ומתן עם קשר סטיאווה בוקרשט הרומנית, מריוס קרויטרו, אבל העלויות הגבוהות מונעות ממנה להחתים אותו. במקביל, קשר צעיר מקריית שמונה, אסף פחימה, בן 21, עושה משחק שצמח במחלקת הנוער של המועדון, והיה שותף בעונה שעברה לעליית הקבוצה לליגת העל, נמצא על סף חתימה בקבוצת גלוריה בוזאו, מהליגה הראשונה ברומניה.

גלוריה בוזאו, מקום 10 בליגה הרומנית הראשונה, יוצאת בדיוק היום (שלישי) למחנה אימונים בן 20 יום באנטליה, תורכיה, לקראת חידוש הליגה הרומנית. אסף פחימה, בנו של כדורגלן העבר של הקריה, חנניה פחימה, הוא הזר היחיד מבין הנבחנים שיוצא עם הקבוצה למחנה בתורכיה.

"עד עכשיו הולך לי בסדר גמור. במחנה בתורכיה ייקבע הסגל הסופי ותתקבל ההחלטה הסופית לגבי עתידי בקבוצה. אני מאוד מקווה שהתשובה תהיה חיובית אני עושה את המקסימום להראות שאני יכול לעזור למועדון", אומר פחימה.

פחימה מספר איך נוצר הקשר עם הרומנים: "סוכן רומני עשה את הקשר, לאחר שצפה בי בעונה שעברה בליגה הלאומית. הוא שאל אותי אם אני מעוניין לשחק ברומניה, חשבתי שאני בחלום, אמרתי שאם תבוא הצעה רצינית בכיף אבוא. בסך הכול מי אנחנו שנזלזל בכדורגל הרומני", הוא שואל.

הכדורגלן הצעיר אומר כי הוא נקלט היטב בקבוצה הרומנית. "אין בעיה כי כולם דוברים אנגלית". עם האוכל דווקא יש לו בעיה. "אני שומר כשרות ולא נוגע בבשר. אני מסתפק בחזה עוף וירקות כל יום. אם אחתום אדאג למצוא אוכל כשר מהקהילה היהודית בבוקרשט".

פחימה משוכנע שיכול היה להשתלב בהרכב של רן בן שמעון בליגת העל. "אני חושב שהיה לי מקום בסגל ויכולתי לתרום למועדון, ואפילו לפתוח בהרכב, אבל אני מכבד את רן בן שמעון, שהוא מאמן טוב. ראיתי שהוא לא בונה עלי ופניתי לדרכי. אני מאוד מאמין ביכולות שלי".

פחימה מפרגן לקריית שמונה. "הם עושים עונה מדהימה. רן בנה קבוצה חזקה, האנשים מפגינים אופי וזה לא פחות חשוב מיכולת. השילוב של מאמן מצויין ושחקנים טובים מתבטא בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully