וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן זמני, על אמת

22.1.2008 / 11:00

אנדר גריטאנו אימן את סראגוסה שמונה ימים והחליט להתפטר, כך מדווחים בספרד, שם סוברים כי ההנהלה לא כיבדה את בקשתו לשחרר את ד'אלסנדרו. אירורטה יחליפו

שחקן ריאל סראגוסה לשעבר, אנדר גריטאנו, שמונה רק לפני כשמונה ימים למאמן הקבוצה, התפטר היום (שלישי) מתפקידו, כך מדווחים כלי התקשורת הספרדיים. היומון "אס" ידע לספר כי גריטאנו דיווח להנהלת הקבוצה כי סיבות אישיות הן שהביאו אותו להכריז על עזיבתו. המועדון הודיע כי אין ברצונם להגיב על הידיעה כרגע וכי יעשו זאת מאוחר יותר, במידה ואכן יחול שינוי במעמדו של המאמן.

גריטאנו, ששיחק בסראגוסה במשך שש שנים, בין השנים 1996 ו-2002, לקח את תפקיד המאמן ב-14 בינואר, לאחר פיטוריו של ויקטור פרננדס. סראגוסה הודחה מגביע המלך לאחר הפסד 4:2 לראסינג סנטאנדר במשחקו הראשון של גריטאנו כמאמן. גריטאנו השיג את ניצחונו הראשון מעשרת המשחקים האחרונים, כשניצח בראשון האחרון את מורסיה 1:3.

אחת הסברות של ה-"אס" היא כי גריטאנו ויתר על התפקיד בעקבות סירובה של ההנהלה לשחרר את אנדרס ד'אלסנדרו, בהשאלה או במכירה. גם בלם חדש היה ברשימת הדרישות של המאמן. בכלי תקשורת מסוימים בספרד מפרסמים כי בהנהלת סראגוסה מאמינים כי יוכלו לשנות את דעתו של המאמן. ממקורות אחרים נמסר כי ההחלטה סופית והתקבלה על ידי הנהלת המועדון.

במקומו של גריטאנו יגיע חבייר אירורטה, שאימן בשנה שעברה את ריאל בטיס ולפניה את דפורטיבו לה קורוניה במשך שש שנים. אירורטה אימן גם את חיים רביבו בסלטה ויגו בעונת 1997/1998.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully