וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי-מאק לא שש לפתוח באולסטאר

22.1.2008 / 11:19

הכוכב הפצוע של יוסטון נוטה לוותר על המשחק בשל פציעת הברך שלו. גם אנתוני נפצע בהפסד דנבר, ג'רמיין אוניל: "לא יודע מתי אחזור"

כוכב דנבר נאגטס, כרמלו אנתוני, נפצע הלילה (בין שני לשלישי) בקרסולו בהפסד 116:99 ללוס אנג'לס לייקרס. דובר הקבוצה, אריק סבסטיאן, מסר כי מתוצאות ראשוניות של הבדיקה עלה כי אין לאנתוני שבר, אולם הוא יעבור בדיקות נוספות שיקבעו לכמה זמן ייעדר.

שחקן אחר שסובל מפציעות הוא טרייסי מקגריידי. הגארד-פורוורד של יוסטון צפוי לפרוש ממשחק האולסטאר בשל פציעה טורדנית בברכו. טי-מאק נבחר לאולסטאר, כלפני הספירה האחרונה של הקולות היה הפורוורד השני שנבחר במערב, דהיינו לחמישייה הפותחת. "כרגע, אני חושב שאצטרך לוותר", אמר השחקן, "אני בטוח שאגיע, אבל לא נראה לי שאשחק". ועדיין, הוא לא סגר לעצמו את הדלת, משום שהמשחק ייערך בעוד יותר משלושה שבועות. "אקח שבוע או שבועיים ואז אחליט סופית".

פצוע אחר הוא הפורוורד של אינדיאנה, ג'רמיין אוניל. מזה זמן מה יש שמועות כי אוניל סיים את העונה בשל פציעה בברכו, אולם השחקן עצמו לא מסגיר פרטים לגבי חומרת הפציעה. "אני עדיין לא יודע מתי אחזור", אמר אוניל, "אבל החמצת כל העונה היא מבחינתי התרחיש הגרוע ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully