וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושל נכבד, סנטורים יקרים, הפסדנו

22.1.2008 / 10:53

לפני שרים, סנטורים, שופטים וראשי ההתאחדות, מחה הקהל הניגרי ודרש את פיטוריו של ברטי פוגטס, מאמן הנבחרת, אחרי ההפסד נגד חוף השנהב

במשחק המסקרן ביותר אתמול באליפות אפריקה, ניצחה חוף השנהב את ניגריה במשחק הראשון בבית ב' של אליפות אפריקה, משער נהדר של סולומון קאלו. ההפסד, בסך הכל במשחק הראשון של הנבחרת באליפות, כבר יצר לחץ במחנה הניגרי. הנבחרת שיצרה ציפיות אדירות בניגריה, לנוכח הסגל המצויין והמאמן ברטי פוגטס, האיש שאימן את נבחרת גרמניה בשנות ה-90 ואף זכה איתה ביורו 96, איכזבה אתמול. חוף השנהב שלטה ברוב דקות המשחק והייתה ראויה אפילו לניצחון גדול יותר מ 0:1.

הקהל הניגרי לא נשאר בשקט לנוכח התצוגה החלשה של ה"סופר איגלס". האוהדים מחו ודרשו את פיטוריו של פוגטס אחרי המשחק, וזאת לעיני בכירי המדינה, שרובם הגיעו כדי לראות את הנבחרת שלהם. המבוכה ביציע הכבוד הייתה לא מועטה, בעיקר אמורים הדברים במייק אדנוגה, יו"ר ההתאחדות הניגרית שמשלמת לפוגטס חמישים אלף יורו בחודש, סכום גבוהה מאוד בכל מקום, בטח ובטח בניגריה. הביקורת לא הגיע רק מכיוון הקהל, גם פרשנים ביקרו את פוגטס על ההרכב שהעלה, ובעיקר על ההחלטה להעלות את קאנו פצוע. קאנו הוחלף בשלב מוקדם בתחילת המחצית השנייה.

אף אחד מבכירי ההתאחדות לא אמר דבר אחרי המשחק, לא גיבוי ולא ביקורת על פוגטס, אבל בניגריה מעריכים שההתאחדות עומדת מאחורי המאמן, לפחות, מסייגים שם, עד אחרי המשחק הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully