וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמוז ממתין להחלטה

אורי שלו

22.1.2008 / 10:33

תם הדיון בעניינו של חלוץ בית"ר, גזר הדין יתקבל בהמשך. יו"ר הקבוצה, אלי ארזי, יועמד לדין בשל התנהגותו במהלך הערעור בבית הדין

בית"ר ירושלים העמידה היום (שלישי) את חלוץ הקבוצה טוטו תמוז לדין. החלטה בנוגע אליו עדיין לא התקבלה, ותתקבל מאוחר יותר. כזכור, החלוץ צוטט בתחילת השבוע כמי שהתבטא נגד המאמן יצחק שום. תמוז צוטט כאומר כי "שום מפחד משחקנים בקבוצה ולכן מחליף אותי לפניהם". בית"ר הודיעה מייד על השעייתו והודיעה אף כי תעמידו לדין.

יו"ר בית"ר אלי ארזי, יעמוד לדין בעקבות התפרצותו במהלך ערעור הקבוצה בבית הדין של ההתאחדות לפני שבועיים. ארזי התעמת עם הדיין, יהושע גלברד, בדיון על בקשת בית"ר לוותר על עונש של קיום משחק ביתי ללא קהל. הוא התפרץ לעברו: "אנחנו באים לתת ערעור, אנחנו רוצים לדבר", והדיון הופסק. בית"ר קיימה, בסופו של דבר, את המשחק מול בני סכנין ללא קהל, ולאחר מכן הושגה סולחה בין הקבוצה להתאחדות, אולם הצתת משרדי ההתאחדות שבה והעלתה את המתיחות בין הצדדים.

עודד זרגרי, דובר בית"ר, מסר בתגובה באתר הרשמי של הקבוצה: "צר לנו שהמערכת המשפטית של ההתאחדות לכדורגל לא מפספסת שום הזדמנות כדי להלהיט את הרוחות. עמדת המועדון היא כי אלי ארזי לא צריך לעמוד לדין, מכיוון שמחאתו בבית הדין הייתה לגיטימית, ובאה בעקבות העובדה שבית הדין לא אפשר לארזי לומר את דבריו ולהציע את טיעוניו, כמי שעומד בראש קבוצת בית"ר ירושלים ומשמש בה כיו"ר. המועדון הגיש עוד בשבוע שעבר תלונה ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, לגבי התנהגותו הבוטה של הדיין, שהיה לטעמנו חסר סבלנות וחסר נימוס כלפי נציגי הקבוצה".

מההתאחדות נמסר בתגובה: "האירוע שהתרחש בבית הדין העליון הינו חריג ויוצא דופן, ולא ניתן היה לעבור עליו לסדר היום. טענות הצדדים יתבררו בבית הדין, כפי שמקובל לגבי כל קבוצה החברה בהתאחדות". גורמים בהתאחדות ציינו כי הטענה שדווקא הם אלה שמלהיטים את הרוחות מעוררת גיחוך, במיוחד לאור אירוע זריקת בקבוק התבערה בשבוע שעבר.

לקראת המשחק מול שחטיור דונייצק מחר בית"ר תתחיל את פרויקט "חווית הספורט" בשיתוף משרד החינוך. בית"ר תעמיד לרשות משרד החינוך כ-100 אוטובוסים, שיביאו כ-6,000 תלמידים מרחבי הארץ למשחק. במהלך המשחק התלמידים יניפו כרזה שאומרת "תנו לספורט לנצח". בחודשים הקרובים ייצאו שחקני בית"ר לבתי ספר ויטלו חלק בפאנלים נגד האלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully