וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: יש יורש לשם זידאן

22.1.2008 / 20:41

משחק ענק של מצרים, בניצוחם של מוחמד זידאן וחוסני עבד רבו, שכבשו צמדים, קנה לה 2:4 על קמרון (צמד של אטו) בבית ג'. סודאן-זמביה 3:0

המשחק במסגרת בית ג' בין קמרון ומצרים הבטיח רבות וקיים בענק. האלופה מצרים והנבחרת שזכתה כבר ארבע פעמים באליפות אפריקה נתנו משחק מהנה, כזה שבגללו אנחנו אוהבים כדורגל. בסופו ניצחו הפרעונים 2:4 את האריות. מצרים עם שלוש נקודות ראשונות בטורניר, קמרון תצטרך לעבוד קשה נגד סודאן וזמביה כדי לעלות לשלב הבא.

בדקה ה-14 קיבלה מצרים פנדל, לאחר שכדור של חוסני עבד רבו פגע בידו של הבלם של רדינג אנדרה בייקי. עבד רבו עצמו ניגש לבעוט את הפנדל. את הראשון הוא בעט פנימה, אבל השופט פסק על בעיטה חוזרת. גם את השני הוא הבקיע לשערו של קרלוס קימאני, שוער אספניול. בדקה ה-17 החלה ההצגה של מוחמד זידאן, חלוץ נבחרת מצרים וקבוצת המבורג הגרמנית. כדור שהורחק מההגנה המצרית אחרי קרן של קמרון הגיע אליו. זידאן שעט קדימה, החליף מסירות עם אמד מוטיב ומול השוער שלח בקלילות את השני, 0:2 מהיר למצרים.

קמרון ניסתה לחזור במחצית השנייה, אבל זידאן לא נתן. הפעם ירה החלוץ כדור אדיר מ-25 מטרים לחיבורים של קימאני. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה, הצליחה קמרון לצמק. ג'רמי, קשר ניוקאסל, הרים וסמואל אטו הראה שהוא הגיע לאליפות, כשנגח את הכדור בזינוק יפה. בדקה ה-82 סגר עבד רבו את הסיפור עם עוד בעיטה חזקה, מכ-20 מטרים. עמוק בתוספת הזמן קיבלה קמרון פנדל, סמואל אטו השלים גם הוא צמד אישי.

סודאן- זמביה 3:0

במשחק השני בבית גברה זמביה בלי בעיות על סודאן החלשה. זמביה עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה כאשר ג'יימס צ'מנגה כבש אחרי בישול של ג'ייקוב מולנגה. האחרון גם עלה על הלוח בדקה ה-51 כשנגח כדור קרן. שמונה דקות לאחר מכן הקפטן כריס קטונגו, שחקנה של ברונדבי הדנית, הרשית את השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully