וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין בעל בית

22.1.2008 / 0:03

בניון כבש ב-2:2 של ליברפול מול אסטון וילה, שעמד בסימן מחאות האוהדים נגד הבעלים האמריקאיים. גם מעמדו של בניטז לא משהו

ליברפול אירחה היום את אסטון וילה, למשחק שעמד בצל אי הודאות לגבי מעמדם של בעלי הקבוצה האמריקאים, טום היקס וג'ורג' ג'ילט. השניים פיזרו במהלך הימים האחרונים רמזים כי יעזבו את ליברפול והקבוצה תעבור לידיה של חברה הקשורה לממשלת דובאי. טרם המשחק ערכו אוהדי ליברפול הפגנות מחוץ לחומות אנפילד כנגד צמד האמריקאים, ובמהלך כל המשחק שרו פזמונים הנושאים את שמו של רפא בניטז, גם כן כהתרסה נגד בעלי המועדון.

מי שהעדיף להישאר מחוץ לאנפילד ולהפגין כנגד היקס וג'ילט, הפסיד משחק מדהים, הכולל ארבעה שערים ומתח אדיר לקראת סיום ההתמודדות. הנקודה הישראלית צצה בדקה ה-20, אז יוסי בניון ניצל מהלך מצוין של דירק קויט, בעט כדור אחד שפגע בשוער טיילור, ומהריבאונד של עצמו הבקיע הקשר הישראלי את השער הראשון במשחק, שערו השביעי בכל המסגרות והשלישי בליגה, כדי להעלות את ליברפול ל-0:1.

ליברפול המשיכה לשלוט במשחק ולהחמיץ עד המחצית, אך בדקה ה-69 התעוררו הוילאנס כשלוק יאנג בעט בעיטה חופשית, לאורסן נגח ומרלון הארווד, חברו לשעבר של בניון מווסטהאם, קבע את השוויון. שתי דקות אחר כך, בהתקפה דומה, בעט בומה בעיטה ארוכה לכיוון הרחבה. ג'ון קארו הוריד את הכדור לכיוונו של אולף מלברג שבעט וניצל את מיקומו של פאביו אורליו, שכבש שער עצמי וקבע 1:2 לטובת אסטון וילה.

בדקה ה-80 הוחלף בניון על ידי פיטר קראוץ', שכבש כעבור שמונה דקות את שערו הראשון העונה בליגה, כדי להעניק אולי כמה דקות של שקט באנפילד, ואולי לא. ליברפול נשארת במקום החמישי, אמנם עם משחק חסר, אבל עם 14 נקודות המפרידות בינה לבין המוליכה מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully