וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני דאנג'י נשאר באינדיאנפוליס

21.1.2008 / 23:49

מאמן הקולטס הודיע כי יממש את חוזהו, שיפוג לאחר עונת 2008, עד תומו. בפאלו תקיים משחק בטורונטו, ריברס נותח לפני גמר ה-AFC

אם יש משהו טוב אחד שיצא לאינדיאנפוליס קולטס מהעונה הזו, זו ההצהרה של מאמנה טוני דאנג'י, שהודיע הלילה (שני) כי הוא נשאר בקבוצה. סביב עתידו של דאנג'י היה ערפל, לאחר שהמאמן התלבט אם להישאר בקבוצה או לפרוש לטובת עיסוק בחיי המשפחה.

בשיחת ועידה בין דאנג'י, בעלי הקולטס ג'ים אירסיי, ה-GM ביל פוליאן ועוזר המאמן ג'ים קאלדוול, הודיע דאנג'י בן ה-52 כי יממש את חוזהו עד תום. לאחר עונת 2005 קיבל דאנג'י הארכת חוזה לשלוש עונות, אולם חשב לפרוש ולא לאמן בעונת 2008. בעקבות ההודעה יפסיקו, כמובן, באינדיאנפוליס להטריד את עצמם בשאלת המאמן ובניה מחדש של מערכי הקבוצה. דאנג'י הגיע לקולטס ב-2002, ולא ירד מ-12 ניצחונות מאז עונת 2003.

בגלל קרבת הבפאלו בילס לקנדה, צפויה הקבוצה לקיים משחק NFL בטורונטו בעונה הבאה. בעלי הקבוצה, ראלף ווילסון ג'וניור, יבקש מהנהלת הליגה אישור לערוך משחק בעיר הקנדית וצפוי להיענות בחיוב. לבילס קהל אוהדים גדול בטורונטו בשל השכנות הגיאוגרפית. בינתיים הושעה שחקן הקבוצה, אנתוני הארגרוב, לשנה, לאחר שנתפס בפעם השלישית על שימוש בסמים.

סן דייגו חשפה כי פיליפ ריברס, הקוורטרבק שפתח לבסוף מול ניו אינגלנד פטריוטס, עבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו בתחילת השבוע שעבר. הוא יזדקק לניתוח נוסף, משמעותי יותר, מאחר שייתכן שיש לו קרעים ברצועות, פציעה שזמן ההחלמה ממנה ממושך ביותר. לדניאן טומלינסון, לעומתו, לא יעבור ניתוח, אבל הודיע כי לא ישחק בפרובול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully