וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים ניצחה 74:89 את זגורז'לץ'

22.1.2008 / 21:40

ירושלים שמטה יתרון גדול, אבל ניצחה 74:89 את טורוב זגורז'לץ' השבעה, מרקוביץ' וששון הצטיינו. שיאוליאי הליטאית, שהפסידה בבית 89:51 לבדאלונה בבית א', נתנה לדן שמיר כרטיס לשלב הבא

הטענה העיקרית של התקשורת והאוהדים כנגד הפועל ירושלים בתקופה האחרונה היתה שמעבר להפסדים, נראה שהשחקנים פשוט מוותרים מראש על חלק מהמשחקים, ולא נלחמים על המגרש. הערב (שלישי) הראתה קבוצתו של דן שמיר שיש לה אחרי הכל לב, וניצחה עם הגב אל הקיר במלחה את מוליכת הבית, זגורז'לץ' 74:89.

לאוהדי ירושלים בהחלט יש סיבה לשמוח, אבל גם הם צריכים לזכור שקבוצתם העפילה אך ורק בגלל שמלאכתם נעשתה על ידי קבוצות אחרות, או ליתר דיוק, על ידי בדאלונה. הספרדים הביסו את שיאולי 51:89 בבית א', ובעזרת הניצחון של ירושלים על זגורז'לץ', עזרו לדן שמיר להציל את העונה האירופאית.

במחצית הראשונה ניתן היה לראות אולי את הפוטנציאל של הקבוצה האדומה, כשהיא בוחרת להילחם. פניני נתן הגנה נהדרת, מרקוביץ' המשיך להיות המוציא לפועל בהתקפה, ואפילו נואל פליקס הראה מה הוא שווה בהגנה עם גגות גדולים וריבאונדים בהתקפה. הפולנים מאידך, נראו כבויים ברוב שלבי המשחק, ונראה שלא היה להם יותר מדי אנרגיה להשקיע במשחק חסר חשיבות מבחינתם.

המשחק נפתח עם תצוגה מדהימה של דייויד לוגן מהקבוצה הפולנית, שצלף חמש שלשות ברבע הראשון ללא החטאה. ירושלים לא נלחצה, ועם 6 נקודות של מרקוביץ' נכנס למשחק. גיא פניני נכנס למשחק, לוגן המשיך לזרוק מבחוץ, אבל התחיל להחטיא, והמארחים עלו ליתרון 6. ברבע השני ביצעה ירושלים ריצה של 12:23 ועלתה ליתרון 17. ירושלים, כמו מכבי תל אביב ביום חמישי הרגישה יותר מדי בנוח עם היתרון, הפולנים החלו לנגוס בו והגיעו עד פיגור 9 ברבע הרביעי. אבל ירושלים שמרה על ריכוז, ורצה לרדיו, לשמוע את החדשות הטובות.

מהלך המשחק

ירושלים פתחה עם ראמל קארי, דרור חג'ג', שרון ששון ארז מרקוביץ' וטימי באוורס.

זאגרוז'לץ' עלתה עם מארקו שקיץ, תומאס קלאטי, אנדרס רודריגז, סלובודן ליובוטינה ודייויד לוגן.

מרקוביץ' פתח עם 6 נקודות מתוך ה-8 של קבוצתו, אבל דייויד לוגן צלף פעמיים מחוץ לקשת כדי להשוות את התוצאה ל-8:8. ירושלים שוב קלעה, אבל לוגן שוב צלף שלשה, והחזיר את היתרון לפולנים. המארחים ניסו למצוא את הסל, אבל לוגן הדהים וקלע את השלשה החמישית שלו במשחק ללא החטאה. אבל אז הגיע שרון ששון, קלע שלשה משלו ומרקוביץ' העלה את ירושלים ליתרון, 20:24. נואל פליקס נכנס נהדר למשחק, נתן גג ולקח ריבאונד בהתקפה, שהוריד את ירושלים ביתרון 20:26 בסוף הרבע הראשון.

לוגן פתח את הרבע השני עם סל על גיא פניני, אבל ששון החזיר בנקודות משלו, דרור חג'ג' חדר מצויין והעלה את ההפרש ל-8. הפולנים המשיכו להפציץ מרחוק, הפעם ללא הצלחה, וששון העלה את המארחים ליתרון 22:34. נואל פליקס נתן עוד גג וריבאונד גדול, וגיא פניני עם סל ועבירה ביחד עם ששון, העלו את ירושלים ל-24:43. דווקא אז קיבל לוגן עבירה טכנית וקארי הגדיל את היתרון.

באוורס פתח את המחצית השניה עם סל על הפנים של השומר שלו, אבל רודריגז קלע מחוץ לקשת, ולוגן הוריד את ההפרש ל-14. למזלו של דן שמיר, היה לו את מרקוביץ' מתחת לסל. ירושלים התחילה לאבד את הראש, לאבד כדורים והחזירה את הפולנים למשחק עם שלשות של לוגן ושקיץ', אבל אז ששון צלף בעצמו, לוגן איבד כדור, והיתרון עלה עד 51:69.

נואל פליקס פתח את הרבע האחרון בדאנק גדול והקפיץ את האוהדים באדום אל השמים, ושרון ששון העלה ל-57:76. ננה הוריד בשתי שלשות, ועוד אחת של סקיבנייבסקי והיתרון רק 10. באוורס קלע נקודות חשובות, אבל האדומים חטפו עוד שלשה על הראש, הפעם מקלטי שהורידה ל-9. שקיץ' דיבר עם השופט יותר מדי וספג עבירה טכנית שסייעה לאדומים לעלות ל-69:80. חג'ג' נתן כדור נהדר לבאוורס, וזה העלה את המארחים ליתרון 14, דקה לסיום, והבטיח את הניצחון.

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: ארז מרקוביץ' 25 (10 מ-15 מהשדה), שרון ששון 23 (3 מ-5 לשלוש), ראמל קארי (10 ריבאונדים) וטימי באוורס 16 כל אחד, דרור חג'ג' 4 (7 אסיסטים), נואל פליקס 2 (2 גגות).

לזגורז'לץ': דייויד לוגן 20 (6 מ-11 לשלוש), מרקו שקיץ' 13, אנדרס רודריגז 9, הרדינג ננה 8, איוו קיצינגר 6, סלובודן ליובוטינה 4 (9 ריבאונדים), סקיבנייבסקי 3, האן מרין 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully