וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי מחפוד מונה למאמן הפועל פ"ת

אייל בן יעקב

21.1.2008 / 22:37

שחקן העבר של הקבוצה נבחר על ידי רונן אלעד, בעלי הקבוצה, כמחליפו של אורי מלמיליאן. המאמן הזמני קוזושווילי יחזור לתפקיד הסקאוט

אלי מחפוד, לשעבר שחקן בהפועל פתח תקווה ומאמן ומנהל מחלקת הנוער באגודה, יהיה מאמן הקבוצה עד לסיום העונה. מחפוד יחליף בתפקיד את אורי מלמיליאן, שפוטר בשבוע שעבר. במשחקה האחרון של הקבוצה, ההפסד לנצרת עילית, עמד על הקווים שחקן עבר אחר, בני קוזושווילי, שיחזור לתפקיד הסקאוט, בו החזיק עד השבוע שעבר.

קוזושווילי יחזור לתפקיד הסקאוט ומחפוד יעבוד ללא עוזר מאמן. "מונה מאמן ראוי. שחקן עבר, דמות מאוד מוכרת, שעשה את כל שנותיו במועדון. אנחנו צופים לו הצלחה בהמשך הדרך ומאמינים כי יעלה את הקבוצה בליגה", אמרו במועדון. מחפוד יאמן עד סוף העונה.

כזכור, מלמיליאן הוביל את הקבוצה לעונה בינונית, אך זכה להניף את גביע הטוטו ללאומית לפני מספר שבועות. מלמיליאן פוטר בעקבות חילוקי דיעות עם הנהלת הקבוצה, כשנרמז כי אחד המניעים לעזיבתו היה ויכוח על שילובו של אחד משחקני הקבוצה, אחמד קאסום. מאז פוטר מלמיליאן, החלה בורסת השמות לאגור כמות גדולה של מאמנים, ביניהם אייל לחמן, ניצן שירזי וקוזושווילי, אך הפור נפל לבסוף על שמו של מחפוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully