וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו מלווה נער בן 14 הלוקה בשיתוק מוחין

יצחק סולומון

21.1.2008 / 14:30

יואב זיו, מגינה של בית"ר י-ם, שומר על קשר חם כבר שלוש שנים עם דביר טכמן בן -14, הלוקה בשיתוק מוחין, זיו היה אורח הכבוד בבר המצווה של הנער

כששיחק יואב זיו בנצרת עילית לפני שלוש שנים, נוצר בינו ובין דביר טכמן בן ה-14, הלוקה בשיתוק מוחין, קשר מיוחד.

"בשבילי יואב זיו הוא השחקן מספר 1 בארץ. הוא לא רק שחקן מצוין, אלא גם בן אדם מצוין", אומר דביר, שלוקה בשיתוק מוחין מיום היוולדו. טכמן הוא אוהד שרוף של הפועל נצרת עילית. לפני שלוש שנים, כשהקבוצה עוד הייתה בליגת העל, היא החליטה להעניק לדביר, המתנייד בעזרת הליכון, את גביע האוהד המסור. המסר היה: אם ילד מוגבל יכול להגיע לכל המשחקים, גם שאר האוהדים יכולים. לדביר הייתה בקשה אחת: שיואב זיו יעניק לו את הגביע. הנהלת נצרת עילית פנתה למגן, שבדיוק הצטרף לבית"ר, וזיו ענה בלי לחשוב פעמיים, "אני בא, לכבוד הוא לי". מאז הם הפכו לחברים טובים ומקפידים לשמור על קשר. כדורגלן בית"ר ירושלים נוהג להתקשר לידידו הצעיר לפחות פעם בשבוע, לשאול מה נשמע ומה חדש, ולספר לו חוויות מהקבוצה מספר 1 בכדורגל הישראלי.

בחגיגת בר המצווה של דביר, יואב זיו היה אורח הכבוד. הוא התכבד בהדלקת נר, ופינק את ידידו הצעיר שהגיע למצוות בצעיף, כובע, וכדור של בית"ר. זיו אף הזמין את דביר, ואת אביו דוד, לירושלים. הם הגיעו לבית וגן וקיבלו כבוד מלכים מהמגן הבינלאומי. "אני אוהב את הילד הזה", אמר זיו לא פעם. "יואב זיו הוא בעיני הכי טוב. הלוואי שיגיע לאירופה כי הוא ברמה מעל לליגה. אבא שלי כבר הבטיח לי שניסע לבקר אותו גם באירופה" אמר טכמן אחרי הביקור בבית וגן.

  • עוד באותו נושא:
  • יואב זיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully