וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה למען שדרות

יצחק סולומון

21.1.2008 / 20:20

איזי שירצקי לא שוכח את הסיוע במלחמה האחרונה לתושבי הצפון. 100 מילדי שדרות יוזמנו למשחקה הקרוב של הקבוצה מול מכבי חיפה

בקרית שמונה מזדהים עם ילדי שדרות. בקריה לא שוכחים איך רק לפני שנה וחצי הם היו תחת מטר הפגזות מלבנון, ואנשים טובים ממרכז הארץ דאגו לארח את המשפחות מהצפון, אשר נמלטו מטווח הטילים. בקריה יארחו בסוף השבוע 100 ילדים משדרות, כאשר גולת הכותרת תהיה אירוחם של הילדים במשחק המסקרן מול מכבי חיפה. "זה המעט שאנו יכולים לעשות למענם. מי כמונו מבין את מצבם", אומרים בקרית שמונה.

בקריה מדווחים על התעניינות שיא של האוהדים לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבת. לראשונה בתולדות הקבוצה, ייפתחו הקופות כבר מחר (שלישי) למכירה מוקדמת של כרטיסים. ההערכה היא שעד למשחק בשבת הקופות כלל לא ייפתחו וכל הכרטיסים יימכרו. "למרות מצוקת המקום במגרש ולמרות הבהלה לכרטיסים", אומרים בקריה, "לאיזי שירצקי היה חשוב מאוד לארח את ילדי שדרות".

אוהדי הקבוצה, ארגון האריות הכחולים, מכינים לקראת המשחק עידוד מיוחד, מלווה באביזרי עידוד מיוחדים. "כולם יודעים שהקבוצה הכי ביתית בליגה היא קריית שמונה. נהפוך לגוש אחד ונעודד ללא הפסקה את הקבוצה", נכתב באתר האוהדים.

"יש אווירה מחשלת בעיר", מספר הקפטן יניב לביא, "כולם מדברים על מכבי חיפה. הם קבוצה טובה שנמצאת במומנטום, אבל גם אנחנו בכושר טוב, מה גם שהמשחק אצלנו בבית. ללא ספק צפוי משחק טוב". יש לציין כי קריית שמונה רשמה רצף של 11 משחקים ללא הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully