וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדונים ניצחו את פיפ"א ואופ"א

21.1.2008 / 18:53

ישלמו בשש השנים הקרובות 252 מיליון דולר, כפיצוי לקבוצות ששחקניהן יופיעו במונדיאל ובאליפות אירופה. בתמורה יפורק ה-G14

פיפ"א ואופ"א הגיעו היום להסדר עם ראשי ה-G14, ארגון הקבוצות הגדולות באירופה, לפיו שתי התאחדויות הכדורגל ישלמו ב-6 השנים הקרובות 252 מיליון דולר כפיצוי לקבוצות ששחקניהן יופיעו במונדיאל או באליפויות אירופה. פיפ"א צפויה לשלם כ-110 מיליון בעוד אופ"א תשלם 142 מיליון.

פיפ"א תשלם 40 מיליון דולר למועדונים ששחקניהם ישותפו במונדיאל הקרוב ב-2010, כשהסכום צפוי לעלות עד 70 מיליון ב-2014. אופ"א ופיפ"א הציעו את הרעיון כתגובה לדרישותיהם של נציגי ה-G14, הגוף שמייצג את המועדונים הגדולים באירופה.

הסכומים הגדולים יכסו את הביטוח עבור השחקנים שייפצעו באותם טורנירים גדולים, נושא שהיה למחלוקת הגדולה ביותר בין הקבוצות לגופים החזקים בכדורגל העולמי. עוד הוחלט כי משחקים בינלאומיים ייערכו בימי שלישי ושבת, ולא בימי רביעי ושבת, במטרה לאפשר לשחקנים מנוחה של יום אחד נוסף לקראת המחזור הבא במדי המועדונים.

עוד סוכם כי בהמשך מועדונים יוכלו לשחרר את שחקניהם למשחק אימון אחד בלבד בעונה במדי נבחרותיהם, במידה ואלה יהיו מחוץ ליבשת בו נמצא המועדון. בתמורה לכל אותם הסכמים יפורק ה-G14 ויוקם ארגון חדש בו ייקחו חלק יותר מ-100 נציגי קבוצות, ביניהם כנראה גם אחד מישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully