וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "רק רוצה שיהיה כדורגל נקי"

21.1.2008 / 17:13

אבי לוזון הגיב בישיבת מזכירות ההתאחדות לאירועים האלימים: "זה לא נעים". ההתאחדות החליטה לממש את האופציה עם משרד הכרטיסים "לאן"

ישיבת מזכירות ההתאחדות התכנסה היום, כמדי שבוע. כנהוג בשבועות האחרונים, עסקני ההתאחדות שוחחו בעיקר על נושא האלימות. אבי לוזון, יושב ראש ההתאחדות, הגיב בקצרה על האירועים האחרונים, כולל השלכת בקבוק התבערה בלובי ההתאחדות והטענות של איומים כנגד יושב הראש: "זה לא נעים. פשעי היחיד הוא שאני רוצה שיהיה לנו כדורגל נקי מאלימות וגזענות. אני רוצה שיהיה כיף לבוא למגרש, שיבואו משפחות שלמות- נשים וילדים".

חזי מגן, יושב ראש בני יהודה, הודיע כי יעמוד לצידו של לוזון והוסיף: "רוב האלימות המילולית מופנית כלפי אבי לוזון ואני חושב שאנחנו כיושבי ראש לא יכולים לשבת ולשתוק. כל יושב ראש חייב לדבר ולדבר כל הזמן נגד האלימות. בכל שיחה על כדורגל ובכל ויכוח על כדורגל יש להוקיע את האלימות".

המזכירות קיבלה החלטה כי תעמוד מאחורי תובע ההתאחדות, תגן על כל סוג של אלימות ותגבה כל החלטה שלו. עוד הוחלט כי קבוצה התרצה לצרף שחקן השיחק באליפות אפריקה תוכל לבצע את הליכי הרישום, הבקרה והשיחרור הבינלאומי במועד, ולבצע את הליכי הבדיקה הרפואית לאחר האליפות, שתסתיים ב-10 בפברואר.

ההתאחדות החליטה לממש את האופציה להמשך ההתקשרות עם משרד הכרטיסים "לאן". נושאי המזנונים והסדרנות באצטדיון רמת גן, שידורי נבחרת ישראל בקמפיין הקרוב בישראל, הקייטרינג בתא הכבוד וזכויות שידור לליגות נמוכות ייצאו למכרז ו/או התמחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully