וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסדר הפצועים של ליגת העל

שגיא ניר

21.1.2008 / 16:19

פי ג'יי טאקר בגב, אריק קמבל ושמוליק ברנר בקרסול, ואיתי לב סובל מברך כואבת, כמו ג'יימי ארנולד. מה מצבם ומתי הם יהיו לנו בריאים?

המחזור העשירי, שפתח את הסיבוב השני בליגת העל, לא סיפק הפתעות יוצאות דופן, אבל "תרם" את חלקו בלא מעט פציעות של שחקני מפתח. ביום שאחרי, החלטנו לעשות מעט סדר במצב הפצועים הטריים, וכמה מהפצועים הותיקים יותר.

פי ג'יי טאקר מחולון נפל אתמול על גבו בפתיחת המשחק מול הפועל גליל עליון. הפורוורד האקספלוסיבי טופל במשך כמה דקות על הפרקט לפני שקם על רגליו בדרך לחדר ההלבשה, ולא חזר לשחק. בצילום שערך היום התברר כי הוא סובל ממכה יבשה בלבד בחלק התחתון של עמוד השדרה, והוא צפוי לחזור לאימונים לאחר כמה ימי מנוחה.

אריק קמבל, עוד אחד מהזרים הנהדרים של חולון, נחת בדקת הסיום של המשחק על רגלו באחד המהלכים האחרונים של המשחק, שכבר הוכרע דקות קודם לכן. קמבל נאנק מכאבים ודידה היישר למיטת הטיפולים בחדר ההלבשה, והוא סובל ככל הנראה מנקע בקרסולו. גם הוא אמור להיות כשיר למשחק הליגה הבא.

בתואר "הפציעה הביזארית של המחזור" זוכה שמוליק ברנר, רכזה הישראלי וקפטן עירוני רמת גן, שכמה שניות לאחר שנכנס למשחק מול בני השרון נתקל בשופט גילי עובד ונקע את קרסולו. ברנר, שינוח היום, צפוי לחזור גם הוא ל"משחק הפצועים", מול הפועל חולון.

איתי לב, שלא שותף בניצחון מכבי ראשון לציון באשקלון, לא התאמן בימים האחרונים בשל פציעה בברך. לב סובל ככל הנראה מקרע במיניסקוס, ובימים הקרובים יוחלט האם ינותח. במידה וכך יהיה, עשוי השחקן להעדר תקופה של עד חודש.

ואם בניתוחי אורתוסקופיה עסיקנן, זה הזמן לסיים בפצוע הותיק מכולם, שעבר את הניתוח לפני כחודש - ג'יימי ארנולד. מלך הסלים המושבת של הפועל ירושלים לא שיחק גם בעפולה בגלל כאבים בברכו, שמנעו ממנו להתאמן בסוף השבוע. ארנולד אמור לחזור להתאמן עם הקבוצה, וחזרה שלו לפרקט היא רק עניין של זמן. שכולם יהיו בריאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully