וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרין: "נצטרך להיות יותר לוחמניים"

21.1.2008 / 15:39

מאמן ליון הגיב אחרי ההפסד 3:0 ללאנס, שהיה הגדול ביותר של הקבוצה מאז 2004. הנשיא אולס: "אני מצפה לתגובה מול לוריין ביום ד'"

"אנחנו צריכים לבחון את הדברים ולהבין בדיוק מה השתבש", אמר היום (שני) נשיא ליון, ז'אן מישל אולס, אחרי שאתמול הובסה הקבוצה 3:0 מול לאנס, מספר ימים אחרי שהודחה מהגביע על ידי לה מאן ברבע הגמר. הקבוצה סובלת מפציעות של כריס, קלבר אנדרסון ופטריק מולר, כולם שחקני הגנה ואתמול גם ז'וניניו לא שיחק בגלל כאבים באצבע ברגלו.

ליון רודפת העונה אחרי תואר אליפות שביעי ברציפות, אבל בורדו דולקת אחריה ומפגרת אחריה ב-3 נקודות בלבד, כשחצי עונה כבר מאחור. "אנחנו הופכים את זה ליותר דרמטי ממה שזה צריך להיות ואני מצפה לתגובה מול לוריין", התייחס הנשיא אולס למחזור הליגה באמצע השבוע.

התבוסה ללאנס הייתה הגדולה ביותר של הקבוצה מאז ה-3:0 מול מונאקו ב-2004 ושוער הקבוצה, גרגורי קופה, שחזר לא מזמן מפציעה, הוסיף: "אנחנו חייבים לחזור לעצמנו מיד".

ליון נראתה אנמית במיוחד מול לאנס מאמן הקבוצה, אלן פרין ניסה להסביר את הפאסיביות של קבוצתו: "לא היינו מספיק חזקים מבחינה מנטלית. אנחנו חייבים להראות יותר נחישות ולהיות יותר לוחמניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully