וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א ביקשה מפ"ת את קנדה

רגב גולדמן

21.1.2008 / 14:28

האדומים הגישו למלאבסים בקשה רשמית להעביר לשורותיהם את המגן הימני, כשתתכן גם עסקת חליפין. בפ"ת עדיין משהים את התשובה

הפועל תל אביב פנתה רישמית להפועל פתח תקוה בבקשה להעביר לשורותיה את המגן הצעיר עומרי קנדה, כתחליף לדני בונדר שנפתע לפני כשבוע וחצי וסיים את העונה. בשיחה שקיים יו"ר חברת הניהול של הפועל תל אביב, מוני הראל עם ראשי פתח תקוה, הועלתה האפשרות לעסקת חליפין בין הצדדים.

כרגע הנטיינה בפתח תקוה היא שלא לשחרר את קנדה ללא אישור המאמן החדש שיגיע לקבוצה. יתכן כי מסאי ועדי סבג יעברו כחלק מעסקת החליפין. מעמדו של אומיט גונזלש, שלא שיחק מאז הניצחון של הפועל בדרבי מול מכבי, ממשיך להיות מעורער. מקורביו של אומיט שוחחו מספר פעמים עם ראשי הקבוצה במטרה לדעת האם הוא ישוחרר לקבוצה אחרת, אך תשובות ברורות טרם נמסרו להם בשלב זה.

בהפועל תל אביב נוטים שלא לשלב את גונזלש בעסקה, ובכל מקרה בימים הקרובים יגבירו את המאמצים לצרך מגן שיוכל לשחק כבר במשחק הליגה הקרוב מול בני סכנין בבלומפילד. עמאר מנצור, שקיבל הודעת שחרור לפני כשלושה שבועות וחזר להרכב הקבוצה בשבת, יפתח גם מול סכנין אם לא יימצא מחליף במהלך השבוע.הנהלת הקבוצה דנה באפשרות לרכוש חלוץ נוסף מלבד שלומי ארבייטמן במטרה לחזק את החלק ההתקפי.

אלי גוטמן עדיין לא החליט סופית אם הוא רוצה לשחרר את פאביו ג'וניור, כאשר העדפתו הראשונה היא לבחון את שיתוף הפעולה בינו לבין ארבייטמן במשחק מול סכנין. רק לאחר המשחק עשוי גוטמן להכריע סופית את עתידו של החלוץ הברזילאי.

גורם בקבוצה אמר היום: "זה שעלינו מעל הקו האדום לא אומר שלא צריך להשקיע ברכש. אנחנו יודעים שכדי לצאת מהמצב העזום הזה יש צורך בחיזוק אינטנסיבי ופרט לארבייטמן ולצמד הבלוגרים ננסה להביא לפחות עוד שחקן אחד. כמו שזה נראה עכשיו אנחנו בדרך הנכונה".

מלבד רכש של שחקני חיזוק חדשים לקבוצה, בהפועל תל אביב ינסו ללחוץ בימים הקרובים על אפולון לימסול הקפריסאית לרכוש את כרטיסו של ליאור אסולין, שהושאל אליה אחרי שהושהה מהפועל. קבוצתו של יוסי מזרחי ביררה בימים האחרונים לגבי רכישה, אך הצעתה של הפועל תל אביב נראית לקפריסאים גבוהה מאוד, אך ייתכנו התפתחויות בנושא הזה במהלך השבוע הקרוב.

היום זכו שחקני הקבוצה ליום חופש והם ישובו להתאמן מחר. בהנהלת הקבוצה מצפים להגעתם של למעלה מ-10 אלפים צופים למשחק ביום שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully