וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתנו לנו סיכוי, אבל אנחנו כאן"

21.1.2008 / 13:09

איליי מאנינג מהג'איינטס מתכוון ליהנות עד המפגש עם הפטריוטס באריזונה ב-4 בפברואר. פארב על עתידו: "אקח החלטה מהירה יותר הפעם"

אוי, לורנס טיינס. הבועט שכל כך הושמץ במהלך המשחק של ניו יורק ג'איינטס לגרין ביי פאקרס השחיל בהארכה כדור מדויק מ-47 יארד, והעניק לקבוצתו את הכרטיס לסופרבול, אחרי ניצחון בלמבו פילד הקפואה - 20:23 על גרין ביי פאקרס. "דפקתי פעמיים את העסק", אמר טיינס, שהחטיא לפני ההארכה בעיטה מ-36 יארד, אחרי המשחק, "תודה לאל שהייתה לנו הזדמנות שלישית".

איליי מאנינג היה מאושר. האבא, ארצ'י, ישב ביציע, ובשנה השניה ברציפות יהיה לנו מאנינג בסופרבול. "אף אחד לא נתן לנו סיכוי", אמר איליי, "אבל אנחנו פה, וכרגע זה כל מה שאני חושב עליו. אני רוצה לחיות את הרגע". מאנינג הסביר את השינוי שעברו הג'איינטס: "ידענו שאנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה, השאלה הייתה רק אם נגיע לשיא בזמן הנכון. הכל עניין של טיימינג, האמנו בעצמנו ועכשיו אנחנו בסופרבול".

השאלה סביב עתידו של הקוורטרבק המפסיד, ברט פארב, שבה ועולה אחרי המשחק. פארב בחר תחילה לפרגן לג'איינטס: "הם בכושר כל כך טוב, שכן, אני מאמין שהם יכולים לנצח את המשחק הזה". על המסירה שנפלה לידיים של קורי וובסטר אמר הקוורטרבק: "זה היה מאוד מאכזב".

על עתידו אמר פארב: "אני לא עומד לקחת החלטות נמהרות, אבל אני חושב שהפעם אקח את ההחלטה מהר יותר, ואנשים יעריכו אותה. בינתיים אתרפק על העונה האחרונה, שהייתה מצויינת עבורנו. לא אקח החלטה על סמך משחק זה או אחר". המאמן, מייק מקארתי, הוסיף: "נדבר על זה בזמן המתאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully