וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "לא אוהב שמדברים עלי כל כך הרבה"

21.1.2008 / 12:25

שוער ריאל מדריד שוב הצטיין, הפעם בניצחון של אתלטיקו, שהיה המשחק ה-6 שלו ללא ספיגה. רייקארד: "אסור לשכוח שראסינג קבוצה טובה"

אתלטיקו מדריד לא ניצחה את ריאל בדרבי מאז 1999. העונה הקולצ'יונרוס נתנו כמה תצוגות והם נראים כמועמדים לסיים באחת מארבעת המקומות הראשונים, אבל אתמול (ראשון) הגיעה לויסנטה קלדרון ריאל השנואה ויצאה משם עם ניצחון 0:2.

"הקבוצה הוכיחה את ערכה ביום חשוב וניצחה", אמר הקפטן הלבן, ראול, שגם כבש את השער הראשון, "ידענו שאתלטיקו תנסה לפתוח חזק, אבל השער המהיר שלנו נתן לנו את האפשרות לשלוט. היו להם הזדמנויות להשוות, אבל אז רוד הגיע וכבש את השני".

מי שמושך את מירב תשומת הלב בשבועות האחרונים הוא איקר קסיאס, המצוי בכושר נפלא. ראול החמיא לשוער: "אנחנו מאוד מרוצים ממנו כי הוא לא ספג כבר 6 משחקים".

קסיאס עצמו שמר על צניעות: "אני לא אוהב שמדברים עלי כל כך הרבה. אולי אני מציל שערים, אבל ההגנה עושה עבודה נהדרת. אנשים לא מבינים כמה זה חשוב". על המשחק אמר השוער: "אתלטיקו היא קבוצה מצויינת, אבל הערב היא פגשה את מוליכת הטבלה ואנחנו היינו יותר אפקטיביים. עמדנו בצורה יציבה באצטדיון שלא פשוט לשחק בו".

בצד השני הייתה אכזבה גדולה. בכל שנה אתלטיקו מרגישה שהנה, היא יכולה לעשות את זה, אבל הפעם היא נתמכה גם ביכולת ובמיקום בטבלה. זה לא עזר ואחרי ההפסד אמר מאמן הקבוצה, חאבייר אגירה: "השחקנים שלי מאוד מאוכזבים בגלל התוצאה, אבל הליגה נמשכת". המאמן המקסיקני זעם על שחקניו, שלא מנעו את השערים של ריאל ("עזרנו להם להבקיע את שני השערים שלהם"), אבל הודה להם על המאמץ שהשקיעו לאורך כל 90 הדקות: "צר לי שלא הוצאנו שום דבר מהמשחק, אבל הקבוצה נלחמה עד הסוף".

רייקארד מחמיא ליריבה

בעוד ריאל מדריד מנצחת ומנצחת, ברצלונה לא נשארת מאחור ולמרות שהיא בפיגור של 7 נקודות מאחורי המוליכה, היא שומרת עליו מאז חזרה הליגה מהפגרה ולא נותנת לאלופה להגדילו. אתמול פגשה בארסה את ראסינג סנטאנדר הפתיעה והכל כך מאורגנת ולמרות שהחזיקה בכדור הרבה יותר ושלטה במגרש, התקשתה לכבוש.

שער של תיירי הנרי עשה את ה-0:1 שהספיק ל-3 נקודות ופרנק רייקארד התייחס לקשיים בפניהם עמדה קבוצתו: "ראסינג היא קבוצה טובה ואסור לשכוח את זה. היא מאורגנת מאוד ומגינה עם הרבה שחקנים. אנחנו לא הנענו את הכדור מספיק טוב, אבל חלק גדול מזה קרה בגלל הסדר של ראסינג במגרש ".

בינתיים מדווח "דיילי טלגרף" הבריטי שקשר הקבוצה, דקו, נמצא גבוה ברשימת המבוקשים של מאמנה החדש של ניוקאסל, קווין קיגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully