וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז הושעה מבית"ר

אורי שלו

21.1.2008 / 12:45

חלוצה של בית”ר יצא נגד יצחק שום ואמר כי ”הוא פחד מעידן טל, בואטנג וזנדברג”. הקבוצה השעתה אותו מיידית, הוא יעמוד לדין ביום ג'

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

היחסים בין טוטו תמוז לבית"ר ירושלים מתערערים. היום (שני) הושעה החלוץ מבית"ר ירושלים עד להודעה חדשה, ויועמד ביום שלישי לוועדת משמעת. הדיון בעניינו היה אמור להתקיים ביום חמישי, אולם הוקדם לבקשתו. הסיבה להשעיה היא התבטאויותיו של השחקן אמש אחרי הניצחון על מ.ס אשדוד (1:2). חלוצה של האלופה חשף את תסכולו הרב בפני "ידיעות אחרונות" והתבטא בצורה קשה נגד המועדון. "יצחק שום מפחד משחקנים שלא נמצאים בשיא הכושר", אמר תמוז, שלא הסתיר את תסכולו מהחלפתו במחצית השנייה, "הוא מפחד מעידן טל, דרק בואטנג ומיכאל זנדברג. מה החוכמה להוציאו בדקה ה-90?".

בתקופה האחרונה גוברת המחאה מכיוון השחקן לגבי היחס כלפיו, ואורית תמוז יצאה אף היא נגד המועדון. הבוקר (שני) מילאה אורית תמוז את פיה מים וסירבה להוסיף על דבריו של החלוץ. "אני מצטערת שדיברתי, מקווה שדברי לא יגרמו לכך שטוטו יוענש. טעיתי ואיני מתכוונת להגדילה". לאחר שנודע לה על עונש ההשעיה, הפטירה הגברת תמוז: "שיהיה להם לבריאות".

גורם בקבוצה התייחס לדברי תמוז: "בדיוק לפני שלושה שבועות החלקנו לו על התבטאות של אמו, הוא לא לומד? תמוז שיחק אתמול 70 דקות ובקבוצה כמו בית"ר צריך סבלנות". תמוז היה באחרונה במעקב של מספר קבוצות ביניהן בולטון וברוז' הבלגית, וכעם כשלא קיבל דקות גם כשסקאוטים ישבו ביציע. תמוז מכוון כרגע בעיקר לבולטון האנגלית.

זנדברג: "הכל תלוי בנו"

שחקני בית"ר ירושלים ייתיצבו היום לאימון למרות שאמורים היו
להיות בחופש. יצחק שום לא היה מרוצה מצורת המשחק של הקבוצה אתמול, והחליט לקיים אימון. באופן כללי, בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שחזרו לנצח והשאירו את הפער על 7 נקודות. בקבוצה דיברו על כך שהפוקוס של השחקנים לא היה בכדורגל בימים האחרונים, ושהניצחון אתמול היה קריטי למאבק, והיווה אמירה של בית"ר לגבי המצב בצמרת. "שני משחקים לא שיחקנו טוב", אמר מיכאל זנדברג, "אבל עם כל הכבוד למכבי חיפה, הכל עדיין תלוי בנו".

ביום רביעי תשחק בית"ר בטדי נגד שחטיור דונייצק האוקראינית
במסגרת טורניר הערוץ הראשון הרוסי, ובקבוצה מייחסים חשיבות רבה למשחק. נינט טייב תופיע לפני המשחק, והקבוצה, בשיתוף העירייה, דאגה למלא את היציעים בבני נוער מהעיר. ג'וניור ויזה הפרואני אמור להשתלב במשחק ולעשות את צעדיו הראשונים על הדשא בטדי.

עדכון ראשון: 11:50, 21/01/08
עדכון אחרון: 12:45, 21/01/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully