וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב בוזגלו: "אם מאור לא יעבור בינואר, הוא לא יעבור בכלל"

21.1.2008 / 10:54

אביו של קשר סכנין טוען שמעברו לחיפה בחלון ההעברות תלוי בעתידו בעונה הבאה. חיפה הציעה הארכת חוזה עד יוני 2010

"אם מאור בוגזלו לא יעבור העונה למכבי חיפה, הוא לא יחזור אליה בכלל". כך אומר אביו של קשר בני סכנין, יעקב בוזגלו, בעקבות המשא ומתן של קבוצתו עם מכבי חיפה. בוגזלו מסביר: "בחיפה טוענים שמאור נמצא בשיא שלו. זאת בדיוק הסיבה שאם המעבר לא ייצא לפועל בחלון ההעברות, לדעתי הוא לא יחזור לחיפה בכלל. חיפה הולכת להישאר בעונה הבאה קבוצה דומה לזאת שמשחקת העונה, אולי היא אפילו תתחזק. כל אדם בר דעת מבין שאם הדברים לא יסתדרו כעת, הם לא יקרו גם בעונה הבאה. בלי קשר, המטרה היא שמאור ישחק בעונה הבאה באירופה".

במכבי חיפה שוקלים להציע לקשר הארכת חוזה, אבל בוגזלו האב מסרב בשלב זה בטענה ש"יש לבחון את החיבור המחודש, אם יקרה, בין הצדדים". בכל מקרה, בפגישה אתמול בין עורכי הדין של שני הצדדים (חיפה ובוגזלו) דובר על הארכת חוזהו של השחקן מינואר 2010 ליוני 2010.

היום או מחר צפויה להתקיים שיחה בין מאזן גנאים למאור בוזגלו. הבן צפוי לבקש לעזוב ואז, ביום רביעי, עשויה להתקבל ההודעה הרשמית על המעבר לחיפה. לאחר הפגישה אתמול, מקורבים לשני הצדדים הגדירו את הסיכויים שבוזגלו יעבור לחיפה כ"סבירים". אם סכנין תענה להצעה, חיפה תקנה לה עדיפות לקליטת שחקנים שיוצבו בתום העונה ברשימת השחקנים המושאלים.

הבלם דקל קינן יעבור מחר סדרת בדיקות, כולל בדיקת MRI לאחריה יוודע האם הוא סובל מקרע או ממתיחה ברצועה. כזכור, הבלם נפצע במהלך הניצחון על הפועל כפר סבא. בקבוצה מקווים שמדובר במתיחה קלה, ושקינן יחזור למגרשים בתוך שבועיים. הבלם שי מימון או אלון חרזי צפויים להחליפו בעמדת הבלם במשחק הקרוב מול קריית שמונה.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק ישוחח עם תומר חמד ומאור מליקסון, על מנת לשמוע מהם האם הם מעוניינים לעבור לבני סכנין עד תום העונה. השניים מעוניינים לעבור לסכנין עד תום העונה, אבל לא לטווח ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully