וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסאנס ממשיכים לזרוח

21.1.2008 / 7:28

פיניקס רשמה ניצחון שלישי רצוף על חשבון ניו ג'רזי, 92:116. ריצ'ארד ג'פרסון, שספג L חמישי רצוף: "זה היה שיעור טוב לכמה משחקנינו הצעירים"

בשל יום מרטין לותר קינג, נערך רק משחק אחד הלילה (בין ראשון לשני) ב-NBA ובו אירחה פיניקס את ניו ג'רזי. הסאנס, שהגיעו למשחק עם שני ניצחונות רצופים, לא מעדו והביסו את האורחים מהמזרח 92:116. לנטס היה זה הפסד חמישי רצוף, וכשאמארה סטודמאייר קולע על ראשך 28 נקודות וראג'ה בל מוסיף 20 (ב-5 מ-10 מחוץ לקשת), אין לך הרבה סיכוי לצאת עם W מאריזונה. "שיחקנו כמו שאנו אוהבים גם בהגנה וגם בהתקפה", החמיא בל לעצמו וחבריו, "אנו צריכים להתרכז בצורת המשחק יותר מאשר בניצחון או הפסד". גם סטיב נאש (13 נקודות ו-9 אסיסטים) דיבר על האנרגיה הקבוצתית: "אני לא שופט אותנו לפי מספר הזריקות שקלענו, מה שחשוב הוא הלהט שמפגינים, ובשלושת משחקינו האחרונים שיחקנו עם הרבה להט". שון מריון קלע 16 והוריד 11 ריבאונדים למנצחים.

"אני חושב שההפסד היה שיעור טוב לכמה משחקנינו הצעירים", אמר בסיום ריצ'רד ג'פרסון (24 נקודות), "הם ראו את אמארה רץ על המגרש והבינו כמה חשובה התקשורת כדי לנצח קבוצה כמו פיניקס". אבל לא רק הצעירים לא ממש הופיעו למשחק, אלא גם וטרנים כמו וינס קרטר (10 נקודות ב-4 מ-13). ג'ייסון קיד הוסיף 9 נקודות ו-8 אסיסטים, אבל קילקל עם 6 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully