וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרוי טולוויצקי היכה את הקופה

21.1.2008 / 0:42

השורטסטופ המצוין של קולורדו יקבל כסף גדול - 30 מיליון דולר לחמש שנים. פרקליטו של מקנאמי: "נציגו של קלמנס נפגש איתו ב-2004"

משתלם להיות רוקי תותח. טרוי טולוויצקי, השורטסטופ של קולורדו רוקיז, קיבל תשורה יפה על העונה המדהימה שנתן, וישתכר 30 מיליון דולר בחמש העונות הקרובות. זהו החוזה הגבוה ביותר אי פעם שניתן לשחקן ששהה ב-MLB פחות משתי עונות.

נציג של רוג'ר קלמנס נפגש עם בריאן מקנאמי, המאמן שהפלילו בדו"ח מיצ'ל, כבר ב-2004. ג'ים מארי, שמועסק על ידי צוות האימון של המגיש, היה האיש שפגש את מקנאמי, והגילוי עשוי לתת תפנית נוספת בחקירה. "הם בהחלט נפגשו", אמר ארל וורד, פרקליטו של מקנאמי, "ובפגישה הביע מארי דאגה לגבי עתידו של קלמנס אם יתברר שהשתמש בסמים". מעניין.

חדשות נוספות, בקצרה: הדודג'רס סיכמו לעונה אחת עם המגיש סקוט פרוקטור. כריס קרפנטר, המגיש של סט. לואיס, מתקדם בתהליך ההחלמה מניתוח טומי ג'ון שעבר במרפקו, אבל לא יפתח את העונה ועדיין לא יודע מתי ישוב להגיש. שיקגו קאבס לא צפויה להימכר עד פתיחת העונה, אבל במועדון אומרים כי בהחלט יש כוונות למכור את הקבוצה. קליבלנד חשבה להחזיר אליה את המגיש ברטולו קולון, אבל ירדה מהאפשרות. המגיש ג'רמי אפלדט סיכם בסינסינטי לעונה אחת. טמפה ביי רייז מעוניינת להחתים את המגיש ג'יימס שילדס לטווח ארוך, ובינתיים "נעלה" אצלה את קרלוס פניה לשלוש שנים (24 מיליון דולר) ואת סקוט קאזמיר (עונה אחת, 3.785 מיליון דולר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully