וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה לטומלינסון כוח להניע"

21.1.2008 / 2:14

נורב טרנר, מאמן סן דייגו, מגלה מדוע סיפסל את הרץ שלו. בריידי: "הקור פה הקפיא לי את אתם יודעים מה". דאנג'י צפוי להכריז על עתידו

הניצחון של ניו אינגלנד על סן דייגו, 12:21, מצא, כמובן, קבוצה מאושרת מאוד של אנשים בכחול-לבן. הפטריוטס, עם מאזן 0:18, צריכים לנצח משחק אחד בלבד כדי להפוך לקבוצת ה-0:19 הראשונה בהיסטוריה. "עכשיו יש לנו זמן להסתכל אחורה, לנתח וגם ליהנות", אמר מאמן הקבוצה, ביל בליצ'יק. על מזג האוויר אמר בליצ'יק: "לא היה כל כך גרוע, חשבתי שיהיה יותר סוער". טום בריידי, שרשם משחק בינוני ועדיין הצליח לצאת עם ידו על העליונה, לא הסכים עם מאמנו: "כרגע אני הולך לחפש מקום חם, כי הקור פה מקפיא לי את אתם יודעים מה".

בצד המפסיד, היה נורב טרנר, מאמן הצ'ארג'רס, מאוכזב מאוד, מן הסתם. סן דייגו הייתה במשחק במשך שלושה רבעים, ונכנעה רק באחרון. טרנר הסביר מדוע הוציא את לדניאן טומלינסון כבר בפתיחה. "הברך שלו פגועה. ניסינו לתפעל אותה ולא הצלחנו. הוא לא הצליח 'להניע', לא היה לו כוח". את ההפסד סיכם טרנר: "אי אפשר להגיד עכשיו שום דבר מלבד אכזבה. חבל".

"אני רוצה לדעת שאוכל לתת 100 אחוז מעצמי"

למרות ההערכות הגוברות, לפיהן טוני דאנג'י ייפרד מאינדיאנפוליס קולטס ומפוטבול בכלל, מאמן הפרסות לא ממהר לצאת בהצהרות, אבל ביום שני הוא צפוי להודיע מה עומד לקרות אתו. דאנג'י מסרב בינתיים להגיד האם הוא מעוניין להמשיך, או שמא יקדיש יותר זמן לחיי המשפחה.

"זו החלטה קשה", אמר חברו של דאנג'י מהכנסיה בטמפה ביי, ג'פרי סינגלטרי, "הוא לא אחד שיגיד משהו אחד ויעשה משהו אחר. הוא מתלבט, ולא קל לו בימים האלה". דאנג'י עצמו הוסיף: "אני רוצה לדעת שאם אחזור, אוכל להקדיש מאה אחוז מעצמי לקבוצה. אם זה לא יקרה, אין טעם שאחזור, וכרגע אני לא יודע".

מספר כוכבי מכללות הודיעו, כצפוי, על פרישתם מהאוניברסיטה לטובת הדראפט באביב הקרוב. הבולטים הם דארן מקפאדן, הרץ של ארקנסו, קווין סמית' מסנטראל פלורידה, אקיב טאליב, מגן הפינה של קנזס והתאקל אנתוני קולינס. גם סטיב סלייטון מווסט וירג'יניה העמיד את עצמו ברשימה, שכוללת 53 שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully