וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף רוצה להמשיך להיות מושלם

מאמן מכבי ת"א וקבוצתו יארחו בהיכל את עירוני נהריה, במשחק שישלים את המחזור העשירי. שרף: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לזלזל בהם"

לאחר שיפור העמדות ביורוליג תחת הדרכתו של צביקה שרף, רוצה מכבי תל אביב להמשיך את מסע ההתאוששות גם במסגרת ליגת העל, כאשר ביום שני (20:30) תארח בהיכל את עירוני נהריה, למשחק שישלים את המחזור העשירי. מכבי עדיין לא שמטה משחק מאז החליף שרף על הקווים את עודד קטש וכעת עומדת על רצף של שישה ניצחונות. ספק גדול אם נהריה, שנמצאת בתקופה רעה מאוד ומגיעה עם שני הפסדי ליגה רצופים, תוכל לעמוד במומנטום שפיתחו הצהובים-כחולים.

הערב (ראשון) ערכה מכבי אימון מסכם בו לקחו חלק כל השחקנים למעט מרכוס פייזר, שסובל מכאבים בכתפו, אך לא וויתר על אימון משקולות. בכל מקרה, צפוי פייזר ליטול חלק במשחק. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לזלזל בנהריה", אמר שרף בתום האימון, "אנחנו מתכוננים אליה ברצינות ומאוד רוצים לנצח. המטרה שלנו היא לסיים את העונה הסדירה במקום הראשון ולכן כל משחק חשוב. היום אנחנו בכושר טוב יותר מאשר המשחק הקודם בנהריה". במשחק המדובר התקשתה מכבי לנצח, כאשר רבע אחרון איום של הסגולים מעניק לה ניצחון דחוק, 87:90.

מעבר להפסדים האחרונים לבני השרון ולחולון, הודחה לאחרונה נהריה מגביע המדינה בידי הפועל גלבוע/עפולה. לאור שרשרת הכישלונות, קבוצתו של בית הלחמי מגיעה להיכל עם מינימום יומרות. את הנקודות, יודעים גם אנשי נהריה, הם יצטרכו לקחת החל מהשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully