וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: 1 סולי

20.1.2008 / 21:16

סולי עלי מונטארי כבש את שער הניצחון בדקה ה-90 לנבחרת המארחת, גאנה, ב-1:2 על גינאה, במשחק הפתיחה של אליפות אפריקה לאומות

אליפות אפריקה לאומות יצאה הערב (ראשון) לדרך. אחרי כל ההכנות, הדיבורים, הסקאוטים שהגיעו מכל רחבי העולם ונשיא אופ"א מישל פלאטיני אחד, שישב ביציע, נערך טקס פתיחה ססגוני ומרשים. האלפים רקדו ושרו ביציעים. הם עשו שמח, כמו שרק באפריקה יודעים לעשות. לאירופה יש עוד הרבה מה ללמוד משמחת החיים של האנשים הפשוטים.

הנבחרת המארחת, גאנה, שלא תסתפק בפחות מזכייה באליפות, עלתה למשחק הפתיחה על שלל כוכביה המשחקים בפרמיירליג: ג'ון פנטסיל שמשתייך לווסטהאם. מיקאל אסיין (צ'לסי), סולי עלי מונטארי (פורטסמות'), ג'וניור אגוגו (נוטינגהאם פורסט) וריצ'ארד קינגסון (ברמינגהאם). מולה התייצבה נבחרת גינאה הקטנטנה, שביקשה לחולל הפתעה.

מעניין אם מארגני התחרות שכחו, או שמא עשו זאת בכוונה, אבל נראה שהדשא באצטדיון לא נקצץ זה זמן רב. השחקנים התקשו להניע את הכדור, שפשוט מיאן לזוז על הדשא. זה לא מנע, בכל זאת, מגאנה להגיע למספר הזדמנויות במחצית הראשונה. אבל שוער גינאה קאמוקו קאמרה, שעבר בישראל ואף הבקיע שער ממגרש שלם במדי אחי נצרת נגד הפועל ירושלים, זינק, התעופף והתגלגל על הדשא כמו חתול צעיר, למרות גילו (32). זה עזר עד הדקה ה-55, אז קיבלה גאנה פנדל. גיאן אסמואה, שחקנה של אודינזה, כבש. אלא שעשר דקות לאחר מכן הדהים עומאר קאלאביין את הרבבות ביציעים כשעשה שוויון. סולי עלי מונטארי בעט פצצה מחוץ לרחבה והבקיע את שער הניצחון בדקת הסיום. בכך, קנה לנבחרתו שלוש נקודות ראשונות בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully