וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ברצלונה, גם מדריד נצבעה בלבן

20.1.2008 / 19:45

ריאל גברה 0:2 בדרבי על אתלטיקו. חוסבה יורנטה מוויאדוליד קבע שיא כשכבש אחרי 7 שניות, ב-1:2 על אספניול. ברצלונה-רסינג 0:1

המחזור הראשון של הסיבוב השני בספרד נפתח ביום שבת עם שמונה שערים בשני משחקים והערב הוא נמשך. ריאל מדריד, האלופה והמוליכה, יצאה לוויסנטה קלדרון לדרבי הגדול נגד אתלטיקו וחזרה עם שלוש נקודות, אחרי 0:2 גדול. ברצלונה, עם לאונל מסי לאחר חמישה שבועות של היעדרות,ניצחה את המפתיעה של הליגה, ראסינג סנטאנדר 0:1.

חוסבה ליורנטה, חלוץ ויאדוליד, קבע שיא בליגה הבכירה בספרד, כשכבש שבע שניות מפתיחת משחק הניצחון של קבוצתו 1:2 על אספניול. אוסאסונה גברה 0:2 על אתלטיק בילבאו בקרב באסקיות. סראגוסה, עם מאמנה החדש אנדר גריטאנו, ניצחה 1:3 את מורסיה. מאיורקה סיימה בתיקו 2:2 עם נועלת הטבלה המסכנה, לבנטה. בטיס ורקראטיבו הואלבה גם הן נפרדו בתיקו, 1:1. דודו אוואט וגוסטבו מונואה שוב לא נכללו בהרכב דפורטיבו לה קורוניה, שנוצחה על ידי אלמריה 1:0.

אלתטיקו מדריד - ריאל מדריד 2:0

במשחק הראשון של העונה נפגשו הקולוצ'יונרס והבלנקוס בסנטיאגו ברנבאו. סרחיו 'קון' אגוארו העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה הראשונה, אבל ריאל עשתה מהפך וניצחה 1:2. לאתלטי לקח זמן להתאושש ורק במחזור הרביעי היא השיגה את ניצחונה הראשון. מאז הקבוצה של חאבייר אגירה לא עצרה. הם חיכו למחזור ה-20 והאמינו כי הפעם, עם הקבוצה החדשה שרצה, הם סוף סוף יוכלו לנצח את את שנואת נפשם, אחרי שלא עשו זאת בבית מאז יוני 99'.

32 שניות מהפתיחה, הקפטן והסמל ראול גנז חלקית את תקוותיהם עם שערו התשיעי. רוביניו חטף כדור, עקף את פאבלו בדריבל מקסים על הקו ושלח רוחב מצוין. החלוץ, שלא נס ליחו, היה במקום כדי להרשית. בדקה העשירית נפצע בלם ריאל פפה והוחלף כעבור חמש דקות על ידי מיצ'ל סלגאדו. אתלטי תקפה, אבל איקר קסיאס היה פעם אחר פעם במקום כדי להציל את האלופה. שלוש דקות לפני ההפסקה, זכתה ריאל בקרן. ווסלי סניידר הרים, הכדור פגע קלות בקרקע ורוד ואן ניסטלרוי, שלח לפינה. כריסטיאן אביאטי הדף, אבל פנימה. שער מספר 12 להולנדי, 0:2 לבלנקוס.

שוב ריאל לא הציגה משחק גדול, אבל כמו שאנדראס אינייסטה, שחקנה של ברצלונה, אמר לפני זמן מה, עדיף לשחק לא נאה ולהמשיך לספור את הנקודות. הקבוצה של שוסטר, מלבד מספר הצגות ענקיות, לא הפגינה עד עתה יכולת גבוהה, אבל היא עושה את העבודה כמו גדולה. לפני המשחק פיזרה המשטרה אוהדים לאחר התפרעויות של שני המחנות.

ברצלונה - ראסינג סנטאנדר 0:1

שער אחד של תיירי הנרי, בנגיחה בדקה ה-30, עשה את ההבדל עבור בארסה, שהייתה טובה בהרבה מראסינג, החזיקה הרבה יותר בכדור, אבל מצאה את השער רק פעם אחת. מלבד הניצחון, ברצלונה נהנתה מבשורה טובה נוספת, שובו של לאו מסי. הארגנטינאי הצעיר נכנס בדקה ה-66 וזכה לתשואות אדירות מהקהל בקמפ נואו.


ויאדוליד - אספניול 1:2

במשך 14 משחקים, עד ההפסד בשבוע שעבר לעולה החדשה, אלמריה, לא נוצחו הקטאלונים. הערב הגיע הפסד שני ברציפות, ששיבש להם מאוד את התוכניות לעונה. חניכיו של ארנסטו ואלוורדה יצאו ל'חוסה סורייה', במטרה לחזור למוטב, אבל חוסבה יורנטה קבע שיא כשכבש את השער המהיר ביותר בתולדות הליגה הבכירה בספרד. שבע שניות מפתיחת המשחק. בדקה ה-33 הוא חגג את השני שלו ושל קבוצתו. זה היה השער העשירי של יורנטה העונה. במחזור הקודם הוא כבש שלושער נגד רקראטיבו הואלבה. אגב, השער הראשון שלו העונה הגיע גם נגד הקטאלונים, ששוב נרמסו תחת רגלו. הבלם מארק טורחון רק צימק בדקה ה-59.


אלמריה - דפורטיבו לה קורוניה 0:1

מיגל אנחל לוטינה, מאמן דפור, ממשיך בקו הלוחמני שלו כששוב העלה את השוער השלישי של הקבוצה פבריציו, אחרי שהשעה את שני השוערים הראשונים, דודו אוואט וגוסטבו מונואה. הגאליסיאנים היו קרובים להוציא נקודה, אבל העונה העגומה שלהם המשיכה כשספגו בדקה ה-88. רובן מרטין פולידו חתום על שער הניצחון.

סראגוסה - מורסיה 1:3

המארחים החליפו מאמן השבוע. אנדר גריטאנו הגיע במקומו של ויקטור פרנדדז, שכשל עם הקבוצה. ייתכן שהחילוף הוכיח את עצמו וייתכן שלא, מכיוון שסראגוסה שיחקה בביתה, ה'לה רומארדה'. נצטרך לבדוק כיצד היא תסתדר בחוץ. בדקה ה-33 העלה ריקרדו אוליביירה את סראגוסה ליתרון. דייגו מיליטו הוסיף צמד בדקות 61 ו-81. החלוץ הארגנטינאי השתווה בכך בראש טבלת מלך השערים ללואיס פביאנו מסביליה עם 13 כיבושים. דניאל אלונסו צימצם בדקה ה-90.

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 0:2

קרב על טהרת חבל הבאסקים. הקבוצה מלה פמפלונה אירחה את הרוחיבלנקוס, במשחק שהוא גם קרב תחתית חשוב. פראן יסטה, משורות בילבאו, הורחק בדקה ה-62 וחמש דקות אחר כך הגיע העונש עם שער של אדוארדו דדי. קרלוס אלברטו ולה סגר עניין שתי דקות מאוחר יותר.

בטיס - רקראטיבו הואלבה 1:1
לבטיס: אדו (56), לרקראטיבו: חאבי גררו (59).

לבנטה - מאיורקה 2:2
ללבנטה: אלכסנדרה גייג'ו (18), לואיס אלבארו (88), למאיורקה: דני גויזה (30, 78).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully