וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים גברה על מ.ס אשדוד 1:2

20.1.2008 / 22:43

האלופה הרגישה את חיפה מתקרבת, אבל למרות שלא שיכנעה, היא ניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד החלשה והחזירה את הפור בפיסגה ל-7 נקודות

סביב המגרש באצטדיון אשדוד עומדים כל מיני אנשים. לא ברור מה תפקידם, אבל בטוח שהם מסתובבים שם, מטר מהקו. ביחד עם החושך היחסי ומימדי המגרש הקטנים והדוחסים, זה נראה בעיקר כמו שכונה. הערב נפגשו שם מ.ס אשדוד ובית"ר ירושלים ושתיהן הקפידו לסגור את הפער ולהפוך גם את המשחק לשכונה.

בית"ר ירושלים רצתה לשחק העונה מול ארסנל ואינטר בליגת האלופות, אבל להזדמנות הראשונה שלה היא הגיעה הערב בדקה ה-32. למזלה מרכז ההגנה של אשדוד כל כך לא מתואם, שרומולו נגח באין מפריע שער יתרון. אשדוד השיגה את השוויון 9 דקות מאוחר יותר, אחרי בעיטה חופשית של דוד רביבו שהתפלחה לשער של קאלה. בבית"ר ירושלים כולם היו חלשים היום, אבל שער באמת מקרי של אבירם ברוכיאן בדקה ה-63 החזיר אותה ליתרון והספיק לה לניצחון.

אז ברוכיאן כבש, אבל לא תרם שום דבר שגל אלברמן לא היה תורם, טוטו תמוז בישל, אבל לא מזכיר בכלום את אותו חלוץ כשרוני שהוא היה, יואב זיו היה חלש מאוד בחלק ההגנתי והראש של דרק בואטנג כנראה היה עם החברים בגאנה. היום זה נראה יותר כמו הפועל קטמון מאשר כמו ליגת האלופות. אבל בצד השני הייתה אשדוד ולבית"ר זה באמת היה מספיק. השחקנים של מכבי הרצליה והפועל תל אביב נלחמו אתמול, עשו פאולים, קיבלו צהובים. הצהובים היחידים ששחקני אשדוד ראו היום היו אחרי ויכוחים עם השופט. זה לחץ, לא מלחמה.

הקבוצה של ג'קי, חיים והשותף השקט ידעה שנקודה ומעלה מול בית"ר זה יותר מלעלות בחזרה מעל הקו האדום. אחרי זה היו מתחילים דיבורים על התחלות חדשות, השחקנים היו שואבים ביטחון והשבוע הקרוב סוף סוף לא היה הופך לפסטיבל דיכאון. אלון חזן באמת רצה והוא גם עשה חילופים התקפיים, אבל בין החוליות שלו אין שום דבר שמקשר. אז גם כשאשדוד תפסה את בית"ר ביום חלש, היא הוכיחה שהיא יכולה להיות חלשה יותר. בעוד שבועיים הפועל תל אביב נוסעת דרומה למשחק העונה שלה ושל אשדוד. במשחק הזה לא יתקבלו תירוצים ורצוי שגם לא תהיה שכונה.

מהלך המשחק

דקה 23: עידן טל איבד כדור 22 מטרים מהשער, יוסי אופיר בעט חזק ולא רחוק מהקורה של קאלה.

דקה 32: גול! עידן טל קיבל כדור מזנדברג על סף הרחבה והכניס צ'יפ קטן, ההגנה האשדודית לא יצאה טוב לנבדל ורומולו, שנותר חופשי, נגח פנימה מעל שקל שיצא מולו. 0:1 לבית"ר.

דקה 41: גול! דוד רביבו העלה כדור חופשי מצד שמאל, אף אחד לא הגיע לכדור, שקפץ פעם אחת על הדשא וחדר לרשת של קאלה. 1:1.

דקה 63: גול! טוטו תמוז פרץ בכוח בצד שמאל והעלה כדור קשתי לרחבה, ברוכיאן הגיע מאחור ובעט מהאוויר שטוח ופנימה. 1:2 לבית"ר.

דקה 68: זנדברג נכנס לרחבה מצד שמאל ובעט שטוח, שקל הדף והכדור הורחק לקרן.

דקה 77: מקרייב הכניס כדור פנטסטי לשי הולצמן, שהגיע לבדו מול קאלה, אבל בעט החוצה ממצב נפלא.

מ.ס אשדוד: יוסי שקל, מאור זוהר (ניר נחום 66), ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, קובי דג'אני, רחמים צ'קול, ז'אן ז'אק גוסו גוסו (שי הולצמן 46), דוד רביבו, יוסי אופיר (אמיר לביא 73), דמיטאר מקרייב.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלבארז, תומר בן יוסף, שמעון גרשון, יואב זיו, דרק בואטנג, עידן טל, אבירם ברוכיאן (גל אלברמן 78), מיכאל זנדברג (חן עזריאל 90) , טוטו תמוז (עמית בן שושן 74), רומולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully