וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונה המילאנזית מסרבת להפסיד

20.1.2008 / 23:01

גם פיגור 2:1 בדקה ה-88 מול פארמה לא הביא להפסד ראשון של אינטר. צמד של איברהימוביץ' קבע 2:3. שלושה מאוהדי קטאניה נדקרו

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שבת) עם שני משחקים ונמשך היום, אבל מה שבטוח ממשיך היא האלימות בכדורגל המקומי. לפני שנה היו מעורבים אוהדים של קטאניה בקטטות מחוץ לאצטדיונם הביתי, שבמהלכן נרצח שוטר. היום הגיע תורם להיות אלו שחוטפים. הקבוצה הסיציליאנית יצאה למשחק חוץ ברומא ושלושה מאוהדיה נדקרו בעיר הבירה האיטלקית ונלקחו לבית החולים, כשנראה שמצבו של אחד מהם קשה. כזכור, מוקדם יותר העונה נורה אוהד של לאציו למוות על ידי המשטרה.

והיה גם כדורגל. רומא לא מעדה בביתה מול קטאניה וניצחה 0:2. יובנטוס ממשיכה לאבד גובה, וסיימה בתיקו 0:0 את משחקה עם סמפדוריה. מילאן ניצחה 0:1 את אודינזה, בעזרת שער דרמטי של אלברטו ג'ילארדינו. האלופה, אינטר, נחלצה מפיגור 2:1, בדרך לניצחון דרמטי 2:3 על פארמה.

רומא - קטאניה 0:2

הג'יאלורוסי אירחו את הסיציליאנים אחרי רצף של שני ניצחונות, והצליחו להשיג את השלישי ללא אל קפיטנו, פרנצ'סקו טוטי, שחלה ולא הורכב בסגל המשחק. לודוויק ג'ולי הצרפתי כבש בדקה השמינית את הראשון לזכות המארחים, ששלטו בשדה. גם את המחצית השנייה פתחו הרומאים היטב ודניאלה דה רוסי הכפיל את יתרונם בדקה ה-56.

אינטר - פארמה 2:3

האלופה ומוליכת הליגה האיטלקית, אינטר, היא היחידה מבין קבוצות חמשת הליגות הגדולות באירופה שלא נוצחה. הערב היא הייתה קרובה רק שתי דקות מהפסד ראשון העונה ואחרי 23 משחקים (כולל חמישה מהעונה הקודמת). חשבתם שפיגור 2:1 בדקה ה-88 מרתיע את הנראזורי או יותר נכון את זלטאן איברהימוביץ? תחשבו שוב. מהפך מהיר, שני במשחק, השאיר שלוש נקודות בסן סירו.

הפתיחה נראתה טוב, כמו עוד ניצחון שגרתי ומשעמם בממלכה של רוברטו מאנצ'יני, כשאסטבן קמביאסו כבש (30). אלא שחמש דקות לסיום המחצית הראשונה לוקה קיגריני איזן והעניינים נראו לפתע לא כל כך ברורים. בדקה ה-69 הגיעה שער שהדהים את יושבי הסן סירו. אנדריאה גסברוני עשה מהפך. אינטר לא רצתה לספוג הפסד ראשון וכמו שאתם יודעים זה עבד לה. פרננדו קואטו מפארמה הורחק (87), ואז צמד של החלוץ השבדי הגדול בדקות 88 ו-90 עשה מהפך ו-2:3. איברה אוחז ב-13 שערים והוא עלה לראש טבלת מלך השערים, בצוותא עם דויד טרזגה.

יובנטוס - סמפדוריה 0:0

הזברות שלטו במחצית הראשונה ובחנו את יכולתו של פאולו קאסטלאזי, אבל 45 הדקות הסתיימו ללא שערים, למרות מספר החמצות מזעזעות. המחצית השנייה היתה קצבית יותר, בעיקר מצדה של ספמדוריה, אבל התקפות שתי הקבוצות סבלו מחוסר דיוק. קלאודיו ראניירי הכניס את וינצ'נזו יאקווינטה ורפאלה פלאדינו כדי להכניס מחץ להתקפה, אבל יובנטוס היתה שקופה מדי בחלק הקדמי, והנסיונות, במיוחד דרך מרכז הגנת האורחים היו מאולצים. ככל שנקפו הדקות הלחץ היובנטיני גבר, והכדורים התעופפו בתוך הרחבה של קאסטלאזי, אך ללא הועיל והביאנקונרי רשמו תוצאת תיקו שנייה ברציפות.

אודינזה - מילאן 1:0

אלופת אירופה הגיע לצפון איטליה ללא אנדראה פירלו המושעה, אבל עם רונאלדו, קאקא ואלשנדרה פאטו. למרות זאת היא לא הצליחה לייצר מחץ בהתקפה. הרוסונרי נראו חסרי השראה ובדקה ה-62 כמעט ספגו מרגליו של פאולו קואליארלה, שבעט מעשרה מטרים מעל לשער. בדקה ה-77 נכנס אלברטו ג'ילארדינו במקומו של רונאלדו, וזה היה חילוף מנצח מבחינת קרלו אנצ'לוטי. בתוספת הזמן מסירת עקב של קאקא מצאה את ג'ילארדינו, שפרץ לרחבה וגילגל פנימה כדי להעניק ניצחון יקר לרוסונרי.

נאפולי - לאציו 2:2

האוהדים בסן פאולו לא הספיקו להתיישב וכבר ראו את מארק האמסיק כובש לזכות נאפולי בדקה החמישית. שחקניו של דליו רוסי הישוו בדקה ה-26 משער של כריסטיאן לדסמה. חמש דקות אחר כך גוראן פאנדב השלים מהפך לזכות האורחים מרומא. נאפולי לא ויתרה, לחצה ורק בדקה ה-90 הצליחה להשוות משער דרמטי של האמסיק, שהשלים צמד, והשאיר בעיר הנמל נקודה אחת לנחמה.

שאר המשחקים

פאלרמו - סיינה 3:2

סיינה השיגה שלוש נקודות דווקא במשחק חוץ לא פשוט בסיציליה, אחרי פתיחת משחק רצחנית ו-1:2 לזכותה בתוך 10 דקות. אמאורי העלה דווקא את המארחת ליתרון בדקה הרביעית, אבל תומאס לוקאטלי ומאסימו מקארונה הפכו. פבריציו מיקולי המתין עד הדקה ה-76 כדי להשוות בפנדל, אבל המילה האחרונה הייתה של סימונה לוריה, שהעניק לסיינה ניצחון בדקה ה-78.

רג'ינה - קליארי 0:2

קרב התחתית הסתיים בניצחונה של הקבוצה הביתית, שלא רק שברחה מקליארי, אלא גם עברה את אמפולי והישוותה את מספר הנקודות שלה לזה של טורינו, שמעל הקו האדום. פרנקו בריינצה כבש בדקה ה-67, פרנצ'סקו קוצה הכפיל 10 דקות לסיום המשחק וזה הספיק לניצחון.

ליבורנו - אמפולי 0:1
פרנצ'סקו טאבאנו (51, פנדל)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully