וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברטון כבר לא סופרת את ליברפול

20.1.2008 / 17:12

הכחולים ניצחו את וויגאן 1:2 וחלפו על פני יריבתם העירונית, החסרה שני משחקים, בדרך למקום הרביעי. מנ' סיטי-ווסטהאם 1:1

היום (ראשון) נערכו עוד שני משחקים במחזור ה-23 בליגה האנגלית. וויגאן אירחה את אברטון ונוצחה על ידי 2:1. גם מנצ'סטר סיטי תנסה לצמצם פערים מהצמרת המתרחקת, כשתפגוש בביתה (18:00) את ווסטהאם.

וויגאן - אברטון 2:1

הטופיס יצאו לאצטדיון ה-JJB של הלאטיקס. הכחולים ניצחו בחמשת משבעת משחקיהם האחרונים (הפסידו לארסנל ומנצ'סטר יונייטד) ונדבקו לדבוקה שהתייצבה בשיפולי הצמרת.

39 דקות לא הצליחו הכחולים לכבוש, אבל אז, תוך שלוש דקות הם עשו זאת פעמיים. אנדי ג'ונסון בפעם הראשונה, לאחר מכן הבלם ג'וליאון לסקוט הכפיל עם שער. אברטון כבשה עוד שער, שבע דקות מפתיחת המחצית השנייה, אבל הוא היה לשערה. על הטעות חתום פיל ג'אגיילקה. אברטון עם ניצחון שישי והיא ממשיכה לקרוא תיגר על היריבה העירונית, ליברפול (שתשחק ביום שני נגד אסטון וילה). וויגאן ממשיכה לשהות באיזור המסוכן.

מנצ'סטר סיטי - ווסטהאם 1:1

הסיטיזנס פתחו את העונה בצורה מאוד משכנעת, אבל לא הצליחו לעמוד בקצב של שלוש הגדולות וגם היום איבדו נקודות. קרלטון קול כבש עבור הפטישים כבר בדקה ה-8, אבל דאריוס ואסל הישווה בדקה ה-16. הפתיחה הזו הייתה מבטיחה ביותר, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש שער נוסף עד הסיום וחילקו את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully