וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר הערוץ הראשון יישודר בצ'רלטון

20.1.2008 / 9:30

הטורניר, שיישוחק זו הפעם השלישית בארץ, ויחל ב-23 בינואר, יישודר בלעדית בערוצים ספורט 1 ו-2. גם בית"ר תתמודד על פרס מיליון הדולרים

חברת צ'רלטון רכשה את זכויות השידור של טורניר "הערוץ הראשון הרוסי" היוקרתי שיחל השבוע בירושלים ובתל אביב. בטורניר תתמודדנה קבוצות ממזרח אירופה יחד עם בית"ר ירושלים, הנציגה הישראלית, על הפרס הראשון בגובה מליון דולר. כל המשחקים יועברו בשידור ישיר בערוצים ספורט 1 וספורט 2.

הבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ', יגיע לישראל במסגרת הטורניר, שייפתח ביום רביעי הקרוב, כאשר משחק הגמר יתקיים ביום חמישי, 31 בינואר.

הטורניר יישוחק זו הפעם השלישית בישראל ולחובבי הכדורגל בישראל תהיה ההזדמנות לצפות בקבוצות הבכירות של הכדורגל הרוסי הסרבי והאוקראיני. בטורניר תשתתפנה צסק"א מוסקבה, שחטאר דונייצק ודינמו קייב אשר השתתפו השנה בליגת האלופות, וכן ספרטק מוסקבה והכוכב האדום בלגרד.

הקבוצות המשתתפות בטורניר תתחלקנה ל-2 בתים. הקבוצות שתסיימנה בראש כל אחד מהבתים תשחקנה במשחק הגמר. הקבוצה שתזכה בטורניר תקבל פרס על סך מליון דולר. השנייה תקבל חצי מליון דולר ושאר המועדונים יתחלקו בחמש מאות אלף דולר נוספים.

המשחק הראשון של הטורניר יפגיש ביום רביעי את בית"ר ירושלים עם שחטאר דונצייק, שכבר זכתה בעבר בטורניר. כל משחקי הטורניר יחלו בשעה 20:00 והשידור הישיר יחל בשעה 19:55.

אדר זהבי, מנכ"ל ספורט 1: "טורניר הערוץ הראשון היוקרתי יפגיש את מיטב הקבוצות המזרח אירופאיות עם בית"ר ירושלים, ומעורר עניין רב בקרב חובבי הכדורגל בכלל ובקרב יוצאי ברית המועצות לשעבר, בפרט. הערוצים ספורט 1 וספורט 2 שמים דגש על שידורים ישירים וימשיכו להביא לחובבי הספורט בארץ את מיטב אירועי הספורט המעניינים בארץ ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully