וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו ניצח את בניון

20.1.2008 / 14:24

פעם ילדי ישראל העריצו את כוכבי הכדורגל המקומיים, אבל החשפותם כיום לכדורגל העולמי גרמה להם לשכוח את שחקני ליגת העל

פעם, כשהיינו ילדים, רבים מאיתנו העריצו ואהדו את כוכבי הכדורגל הישראלים. על לא מעט קירות ברחבי ישראל הודבקו פוסטרים של גיורא שפיגל, אורי מלמיליאן, אלי אוחנה, משה סיני, עודד מכנס, אבי כהן, אבי רן, אהוד בן טובים ועוד רבים וגדולים. את שחקני הליגות האירופיות זכינו לראות רק לרגע קט במבט ספורט, או באיזה שידור חגיגי של גביעי אירופה השונים. טורנירי גביע העולם ואליפויות אירופה חשפו בפנינו את הכוכבים הגדולים, אבל היה ברור שהשפעתם של כדורגלני ישראל היתה רבה יותר, שנאמר "קרוב לעין קרוב ללב".

כיום, עם שפע השידורים וכלי התקשורת המסקרים את הכדורגל בארץ ובעולם, נראה כי הכדורגל הישראלי איבד מיוקרתו וזוהרו בעיני דור העתיד. כוכבים מקומיים כמו מאור בוזגלו, גל אלברמן, אליניב ברדה, דודו אוואט ועוד, כבר לא מרגשים את ילדי ישראל. בסקר שנערך באתר "כדור-פורטל" המסקר באופן שוטף את ליגות הנוער, עולה כי רונלדיניו הוא הכוכב המועדף על הצעירים בישראל, וזאת למרות הירידה ביכולתו של הברזילאי מאז המונדיאל האחרון. 30 אחוזים ציינו את הברזילאי ככוכב המועדף עליהם. אם אתם מחפשים כוכב ישראלי בסקר, אז יוסי בניון מדורג אחרון עם 8 אחוזים בלבד.

3,829 ילדים חובבי כדורגל מרחבי הארץ, בגילאי 8-18 השתתפו בסקר שנערך לאחרונה במסגרת מערכת הסקרים של פורטל כדור, ובעצם אמרו את דברם: אנו אוהבים את "רוני" יותר מיוסי. 1,088 ילדים, שהם 30 אחוזים, היו רוצים לשחק עם רונלדיניו, 26 אחוזים עם רונאלדו ו-25 אחוזים (989 ילדים) עם רוביניו.

50 אחוזים מהילדים סבורים שבניון הוא הישראלי המצליח ביותר, 20 אחוזיםן סימנו את טל בן חיים, 16 אחוזים את דודו אוואט ו-14 אחוזים את אליניב ברדה. הנתונים מצביעים בבירור - אם כדורגלן ישראלי רוצה שיתלו את הפוסטר שלו על קיר חדר הילדים, עליו לשחק באירופה. הנוער הישראלי מתעלם משחקני ליגת העל, אלו שמשחקים בחצר האחורית של ביתו, ומתרשם יותר מהלגיונרים הישראלים באירופה. לא ממש מוסיף כבוד לליגת העל, וכשצופים מדי שבוע בשידורים הישירים מאירופה, ומשווים לביצועי הליגה המקומית, אפשר להבין ללבם הרך של ילדי ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully