וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיזארו מגלה סימני חיים

20.1.2008 / 13:48

הפרואני של צ'לסי כבש סוף סוף, ועורר את התעניינות לאציו. גרנט לא יוותר בקלות: "זה יישקם את ביטחונו, הוא עובד קשה ומגיע לו לשחק"

הפרואני קלאודיו פיזארו הבקיע אמש (שבת) לכחולים את שער הניצחון נגד בירמינגהאם, והעניק לצ'לסי ניצחון רביעי רצוף, שמשאיר אותה חזק בתמונת המאבק על אליפות אנגליה. החלוץ בן ה-29 הגיע לסטמפורד ברידג' בקיץ האחרון, ולא הרשים עד כה במדי צ'לסי. השער נגד בירמינגהאם היה הראשון שלו העונה במדי צ'לסי מאז אוגוסט, והעובדה שאינו רואה הרבה דשא בלונדון מביאה להתעניינותה של לאציו, כך לפי פירסומו של "הניוז אוף דה וורלד". אבל אם האיטלקים חושקים בשחקן הם כנראה ייאלצו להתאמץ עבורו, אם להסיק כך ממחמאותיו של אברהם גרנט כלפיו.

"בשלב זה של העונה חשוב לנצח", אמר המאמן הישראלי, "ידענו שיהיה קשה, משום שברמינגהאם סיימה בתיקו נגד ארסנל במחזור הקודם. פיזארו שחקן טוב, הוא פשוט סבל מאיבוד ביטחון. זה היה משחקו הטוב ביותר עד כה, וזה יישקם את בטחונו". גרנט לא יוותר על השחקן בקלות רבה משום שסגל קבוצתו חסר את השחקנים שיצאו לאליפות אפריקה. "פיזארו עובד קשה ומגיע לו לשחק. יש לנו שחקנים פצועים ושחקנים באליפות אפריקה ואנו עדיין עמוק במאבק. איש לא חשב שהשחקנים יהיו מסוגלים לכך".

יונייטד לא מתלהבת מעצמה

מנצ'סטר יונייטד הזיעה לא מעט עד שהשיגה את שלוש הנקודות ברדינג. אמנם הצמרת באנגליה ממשיכה לנצח, אבל קבוצות הפרמיירליג לא עושות חיים קלים לשלוש המובילות. ווין רוני הוא הראשון להודות בכך. "זה היה משחק קשה, וצריך לתת לרדינג הרבה קרדיט, אבל ביצענו את המשימה והשגנו את הנקודות". רוני כבש שער לזכות השדים האדומים, אבל לא ממש אהב את יכולתו. "היו לי כמה הזדמנויות, והייתי צריך לעשות יותר".

גם המאמן אלכס פרגוסון יודע שעוד ארוכה הדרך לתואר. "יצרנו הזדמנויות, אבל תמיד ישנה הדאגה אם נבקיע", אמר הסקוטי שניצח בשמונה מתשעת משחקיו האחרונים, "בהתחשב במצבים שהיו לנו, כנראה שקבלת ההחלטות שלנו בהתקפה לקתה בחסר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully