וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה שעולה וזה שיורד

20.1.2008 / 8:11

אורן קורנפלד מתרכז במשחק ליגת העל, שמפגיש בקרב קצוות את מ.ס אשדוד, שרוצה לטפס מעל הקו האדום עם האלופה והמוליכה, בית"ר ירושלים. העצות בפנים, שווה להיכנס

נחמד להסתכל על המספרים רגע לפני שבוחרים על איזה משחק להמר, בטח כאשר מדובר בליגת העל, כאשר נפגשות שתי קבוצות שלכאורה התוצאה ידועה מראש. מ.ס. אשדוד, שחייבת נקודות כמו אוויר לנשימה, מארחת באיצטדיון הי"א את האלופה בית"ר ירושלים, שמצידה רוצה לנצח כדי להחזיר את פער שבע הנקודות מהיריבה העיקרית שלה, מכבי חיפה. ומה הסטטיסטיקה אומרת על זה? מיד נראה.

ראשית, על הפרטים הטריוויאליים נדלג במהירות, כי אתם בטח יודעים שההפסד במשחק הליגה האחרון לבני סכנין, היה הראשון של בית"ר ירושלים העונה, אך האם שמתם לב לעובדה שבארבעת המשחקים האחרונים שלה, היא ניצחה בסך הכל פעם אחת? ואת מי? את הפועל תל אביב, 0:1.

גם באשדוד לא ממש רווים נחת, אחרי שניצחון הליגה האחרון הושג לפני תשעה מחזורים, אז הצליחו החניכים של אלון חזן לנצח 0:2 את הפועל תל אביב, סוג של שק חבטות בליגה אז. אשדוד, שמדורגת במקום האחד לפני אחרון בליגה, השיגה רק שני ניצחונות העונה בבית בשבעה משחקים, ויש לה את ההגנה הגרועה בליגה, שכן היא ספגה 30 שערים, מרחק של חמישה שערים מהרצליה ובני יהודה שנמצאות במקום השני. חוץ מזה, אל תשכחו שהיא עדיין לא השלימה את המחזור, כך שלפחות על פי הנתונים היא אמורה "לשדרג" את הנתון הזה.

איך המפגש הקודם בין שתי הקבוצות הללו הסתיים, אתם זוכרים? אשדוד הגיעה לטדי במטרה לכפר על התבוסה הנוראית 6:1 מול נתניה, ובעצם סיימה עם חמישייה, לרשת שלה. רומולו כבש אז צמד, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג ועידן טל היו בין החוגגים. ובשנה שעברה? שני משחקים הסתיימו עם ניצחונות גדולים ומשמעותיים של בית"ר, בעוד משחק אחד הסתיים בתיקו.

בסיבוב הראשון אשדוד אז הפסידה בי"א 4:1, כשיוסי מזרחי שעבר לבית"ר חגג ניצחון ראשון. בסיבוב השני זה הסתיים "רק" ב-2:0 כשטוטו תמוז התכבד לכבוש פעמיים, ובסיבוב השלישי הקבוצות נפרדו ב-1:1, כשיניב עזרן כבש לאשדוד ראשון, אך דרק בואטנג ידע לאזן.

מבחינת נתוני ההבקעה השנה, הרי שבית"ר כובשת בממוצע 1.571 שערים למשחק חוץ, וסופגת 0.714, בעוד אשדוד מבקיעה בבית 0.857 שערים למשחק, וסופגת 1.429. במשחקים של אשדוד בבית מובקעים בממוצע 0.733 שערים למשחק, ואילו במשחקי החוץ של בית"ר מובקעים בממוצע שני שערים למשחק.

קחו את הנתונים האלה, ותחליטו כיצד אתם מהמרים. על התוצאה, משחק מספר 43 אנו ממליצים ללכת על בית"ר (סימון 2, יחס 1.4), ומבחינת כמות השערים (משחק מספר 44) אנו ממליצים ללכת על יותר משלושה שערים (יחס 2.8). שיהיה בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully