וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים אחרונים נקראים לעלות

20.1.2008 / 8:07

הפעם בפינת המומנטום, אורן קורנפלד נותן לנו מספר טיפים על הקבוצות החמות יותר והחמות פחות של ליגת העל בכדורסל

טופס הווינר של ראשון-שני מכניס את משחקי אליפות אפריקה, ויש לנו הזדמנות גם לבחון את משחקי הליגה האנגלית, האיטלקית, הספרדית, ההולנדית, הבלגית והצרפתית. הטופס ממלא גם את משחקי ליגת ווינר בכדורסל לגברים ולנשים וכמובן את משחקי הנ.ב.א. בואו נבדוק הפעם באיזה מומנטום מגיעות הקבוצות בכדורסל, מה שעשוי לעזור לנו בבחירת המשחקים לטופס הקרוב.

משחק מספר 33: הפועל חולון – גליל עליון (9+). חולון מגיעה מהמקום השישי בליגת ווינר, גליל סוגרת את הטבלה. חולון ניצחה בשניים משלושת משחקיה האחרונים (אחד הסתיים בתיקו בגביע, שכן יש גומלין), ובסך הכל רשמה ארבעה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים (היא רק הפסידה למכבי ראשון לציון). במחזור האחרון היא דרסה את עירוני נהריה 69:87. גליל מגיעה עם שני ניצחונות רצופים (האחרון בנקודה על בודוצ'נוסט בגביע יול"ב), אך לפני כן היא רק הפסידה בתקופה האחרונה. האם היא תמשיך את המומנטום?

משחק מספר 34: בני השרון – עירוני רמת גן (8+). בני השרון מוליכה את הליגה, ובארבעת המשחקים האחרונים שלה היא התנדנדה בין הפסד לניצחון, כאשר במחזור האחרון היא נוצחה בהארכה על ידי גליל עליון, ובכלל מגלה חוסר יציבות. ר"ג מוצאת את עצמה במקום השלישי אחרי תשעה מחזורים, ומגיעה בתקופה טובה לאחר שני ניצחונות בשלושת משחקיה האחרונים. תתפלאו, אבל לרמת גן כנראה יש מומנטום טוב יותר.

משחק מספר 36: עירוני אשקלון – מכבי ראשון לציון (5+). אשקלון שביעית וראשון לציון שמינית. גם אשקלון לא כל כך יציבה, ומגיעה עם רצף של ניצחון-הפסד-ניצחון-הפסד, כשבמשחקה האחרון היא דווקא ניצחה את הפועל ירושלים 97:98. ראשון לציון מגיעה אחרי תבוסה צורבת למכבי תל אביב 91:65, כשאצלה המומנטום הוא אותו סיפור (שני ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, פעם מנצחת ופעם מפסידה). מומנטום זהה, כנראה שיהיה צמוד?

משחק מספר 37: הפועל עפולה/ גלבוע (3+) – הפועל ירושלים. עפולה במקום האחד לפני אחרון, ירושלים חמישית. עפולה מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים (לרמת גן ולנהריה), ועדיין לא ניצחה בבית. ירושלים, שעדיין לא ניצחה בחוץ, ועל מצבה לא צריך להרחיב, אך מבחינה סטטיסטית היא אחרי ארבעה הפסדים רצופים. החמישי יגיע נגד עפולה?

משחק מספר 69: מכבי תל אביב – עירוני נהריה (טרם נקבעו יחסים). מכבי תל אביב שנייה, נהריה רביעית. הצהובים מגיעים עם רצף מצוין של שישה ניצחונות, שכולם הושגו מאז שהגיעה צביקה שרף לקבוצה, כולם הושגו כאשר מכבי תל אביב קלעה לפחות 81 נקודות (האחרון על ציבונה זאגרב 76:81). נהריה הפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה ומגיעה אחרי תבוסה 87:69 להפועל חולון. יש לכם ספק בכלל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully