וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' חזרה להפסיד

19.1.2008 / 22:40

הקבוצה מהבירה נכנעה 1:0 ללוריין. מארסיי ניצחה 1:3 את ואלנסיין, בורדו 3 נקודות מאחורי ליון. נאנסי מאבדת גובה עם הפסד לניס

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית יצא הערב לדרך בסימן אליפות אפריקה. אין עוד ליגה בעולם שנפגעה כך מהעזיבה הסיטונית של שחקנים לטורניר ביבשת השחורה וכעת כל קבוצה תעשה התאמות וסידורים כדי לחפות על החסרונות של לא מעט משחקניה.

לוריין - פ.ס.ז' 0:1

הקבוצה מהבירה נחלצה רק לאחרונה מהקו האדום, אבל הערב שוב הפסידה והסתבכה. פ.ס.ז' דווקא לא נפגעה כלל מאליפות אפריקה, אבל שער עצמי של גרגורי בורילון בדקה ה-20 הכריע את המשחק לטובתה של המארחת.

מארסיי - ואלנסיין 1:3

מארסיי סובלת העונה לא מעט ולמרות שהגיעה לליגת האלופות, ממשיכה עם חוסר היציבות שלה שנמשך כבר בערך 14 שנים. הערב הגיע תורו של ניצחון אחרי שערים של ג'יבריל סיסה (27, 74) וג'וליאן רודריגז (50) ואם לא מאבק אליפות, הקבוצה מהדרום תסתפק בלא להגיע למאבקי התחתית. רודי מאטר כבש לאורחים בדקה ה-81.

מץ - מונאקו 4:1

הרבה לפני שהעונה הגיעה למחציתה, כבר ניתן היה לסמן את מץ כסוג של יורדת בטוחה. עם 14 נקודות מתחת לקו האדום ערב המחזור, המארחת משחקת כעת בעיקר על הכבוד שלה, אבל גם מול מונאקו היא לא השיבה אותו. ז'רמי מנז ופרדריק פיקיון כבשו צמד לקבוצה מהנסיכות בדקות 29 ו-31 ושלחו את המארחת לשבור את הראש במחצית. ווילמר אגויאר צימק בדקה ה-53, אבל מונאקו הגיבה עם שער נוסף של מנז בדקה ה-62 וכיבוש של סרז' גאקפה 7 דקות לסיום וסגרה עניין בסטייל.

לה מאן - בורדו 2:1

יום לפני שליון תפגוש את לאנס, בורדו צימקה ממנה את הפער ל-3 נקודות בלבד ואולי גם הלחיצה אותה. פרננדו קאבינגי הארגנטינאי, שנמצא בכושר הבקעה טוב, כבש צמד מהיר בדקות 12 ו-21, אבל מרטין דוליארד צימק 10 דקות לפני המחצית והקבוצה של לורן בלאן נשארה ב-10 שחקנים אחרי הרחקה של פרנק ג'ורייטי בדקה ה-45. למרות זאת הרצון לטפס קרוב לליון עשה את שלו ובורדו לחמה בגבורה והשיגה את הנקודות.

סושו - ליל 1:1

סושו ידעה שגם אחרי המשחק הזה היא תהיה מתחת לקו האדום, אבל שניצחון יצמיד אותה לליל. ההתחלה הייתה כמתוכנן עבור המארחת, אחרי שמתיו דבושי הורחק כבר אחרי 4 דקות מבלוט ארדינק הצרפתי-טורקי כבש שער יתרון בדקה ה-37. אלא שליל לא נשברה ולמרות ששיחקה ב-10 שחקנים הישוותה מרגלי לודוביק אוברניאק 7 דקות מפתיחת המחצית השנייה והמשחק הסתיים ללא הכרעה.

ניס - נאנסי 0:1
דויד הלבויוק 69

טולוז - קון 1:1
לטולוז: ניקולה דוזה 35. לקון: אנתוני דרוין 69.

אוקזר - שטרסבורג 1:1
לאוקזר: דניאל ניקולאה 4. לשטרסבורג: ג'יימס פאנצ'ונה 84.

סט. אטיין - ראן 0:2
לסט. אטיין: ג'פרי דניס 11, באפתימבי גומיס 84.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully