וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו עדיין רוצה ששראפובה תגיע לארץ?

20.1.2008 / 7:02

הרוסיה המשיכה בכושרה הנהדר ומחצה את דמנטייבה 2:6, 0:6 בשמינית באוסטרליה. רם וארליך ברבע גמר הזוגות, דוידנקו הודח

יומה השביעי של אליפות אוסטרליה הפתוחה יצא הלילה (בין שבת לראשון) לדרך, קצת יותר משש שעות אחרי נעילתו של המשחק האחרון ביום הקודם, בו ניצח הגיבור המקומי לייטון יואיט את הפינאליסט לשעבר מרכוס בגדאטיס.

הכרזתה של מריה שראפובה על כך שתגיע לישראל עם נבחרת הפדרציה של רוסיה למפגש בין הנבחרות בעוד שבועיים שימחה חובבי טניס רבים בארץ, אבל אחרי התצוגה הדומיננטית שלה בשמינית הגמר מול אלנטה דמנטייבה, נדמה שההתלהבות מכך קטנה משמעותית, כיוון שבכושרה הנוכחי יהיה קשה מאוד לשחר פאר וציפי אובזילר להפתיע את שראפובה. המדורגת חמישית בטורניר התעללה בבת ארצה, שכזכור הדיחה בשלבים המוקדמים גם את פאר וגם את אובזילר, הכתה ווינר אחרי ווינר וגמרה את הסיפור עם 2:6, 0:6 בתוך 62 דקות בלבד.

ברבע הגמר היא כבר תיתקל במשוכה קשה בהרבה בדמותה של ז'סטין הנין, במה שעשוי להתברר כגמר האמיתי בסופו של הטורניר. הבלגית גברה הבוקר ללא קושי 2:6, 2:6 על סו-ווי סייה מטיוואן (158 בעולם), שעלתה מהמוקדמות.

סרינה וויליאמס (7 בטורניר), אלופת הטורניר שזכתה בו בסך הכל שלוש פעמים לאורך הקריירה, המשיכה במסע שלה לעבר התואר הרביעי כשדילגה בקלות מפתיעה מול ניקול ויידיסובה הצ'כית, המדורגת 12 בטורניר, עליה גברה גם בחצי גמר הטורניר שנה שעברה. האמריקאית העוצמתית עשתה את העבודה עם 3:6, 4:6 חלק.

האתגר הבא של סרינה יהיה משחק מבטיח מול ילנה ינקוביץ', המדורגת 3 בעולם. הסרבית, שההתקשתה מאוד בשניים משלושת משחקיה עד עכשיו, גברה על קייסי דלאקווה המקומית (78 בעולם), שכבר שהדיחה את פטי שנידר ואמילי מורזמו בשלבים המוקדמים. ינקוביץ' גימגמה במערכה הראשונה בה ניצחה בקושי 6:7, אבל במערכה הבאה הדברים כבר הלכו לה הרבה יותר בקלות בדרך ל-1:6.

במשחקים נוספים שהשלימו את תמונת הסיבוב השלישי, ניצחה דניאלה הנטוחובה הסלובקית (9 בטורניר) את הספרדיה וירג'יניה ראונו פסקאל 3:6, 2:6, בדרך למפגש נאה מול מריה קירילנקו בשמינית הגמר. ברבע הגמר עשויה לחכות לה נדיה פטרובה הרוסיה (14 בטורניר), שגברה בסיבוב השלישי על בת ארצה אקתרינה מקארובה 1:6, 6:7, ותפגוש בשמינית הגמר את הפולניה המפתיעה אגניישקה ראדוונסקה, שכבר הפילה כזכור את סבטלנה קוזנצובה ברשתה.

פולניה אחרת, מרתה דומצ'ובסקה, הדיחה את נה לי, הסינית המדורגת 24 בטורניר, עם ניצחון 6:2, 2:6, 4:6, שהקנה לה את הזכות לפגוש את ונוס וויליאמס בשמינית הגמר. קרולינה ווז'ניאצקי, הדנית המבטיחה ואלופת ווימבלדון לנערות בעבר, סידרה לעצמה משחק מול אנה איבנוביץ' אחרי שניצחה את סאבינה ליסיצקי הגרמניה 6:4, 4:6, 3:6.

גברים: לדרבים חוקים משלהם

דויד נלבנדיאן (10 בטורניר), מי שהיה הטניסאי הטוב של סיום העונה שעברה, פתח את היום באיצטדיון המרכזי בקרב מסקרן מול ה"יתוש" חואן קרלוס פררו הספרדי (22 בטורניר), במשחק במסגרת הסיבוב השלישי שנדחה עקב הגשם אתמול. הציפייה היתה למשחק צמוד ומרתק, אבל הארגנטינאי לא הצליח לשחזר אפילו קמצוץ מהיכולות שלו מהסתיו האחרון, והובס בקלות 6:1, 6:2, 6:3.

הפתעה מרעישה נרשמה גם בקרב הכל-רוסי בשמינית הגמר בין ניקולאי דוידנקו (4 בטורניר) לבן ארצו הרוסי מיכאיל יוז'ני (14 בטורניר), שהגיע בכושר מצויין לאחר שהביס את רפאל נדאל בגמר טורניר שנאי. יוז'ני לא התרשם מהדירוג העדיף של חברו לנבחרת הדייויס של רוסיה וניצח בשלוש מערכות 6:7, 3:6, 1:6.

לאחר מכן פגש רישאר גאסקה (8 בטורניר) את חברו הטוב ג'ו וילפרד טסונגה (38 בעולם) לדרבי צרפתי חם. טסונגה, שכבר הדיח את אנדי מארי בסיבוב הראשון, הדהים פעם נוספת עם ניצחון דרמטי 2:6, 7:6, 6:7, 3:6 על בן ארצו, וסידר לעצמו מפגש עם יוז'ני ברבע הגמר.

רפאל נדאל (2 בעולם) סגר את היום ב"רוד לייבר" במפגש קצר מהמתוכנן מול צרפתי אחר, פול הנרי מתיאו (23 בטורניר), שפרש באמצע המערכה השניה לאחר שפיגר 6:4, 3:0. יריבו הבא של נדאל יהיה ירקו ניימינן (24 בטורניר), שגנז את חלומו של הגרמני פיליפ קולשרייבר (29 בטורניר), שהדיח את אנדי רודיק בסיבוב השלישי אבל נכנע לפיני הוותיק 3:6, 7:6, 7:6, 6:3.

במשחק שהשלים את הסיבוב השלישי לגברים ניצח דויד פרר הספרדי (5 בטורניר) את וינסנט ספדיאה האמריקאי 3:6, 3:6, 2:6.

רם וארליך כבר ברבע הגמר

אנדי רם ויוני ארליך (8 בטורניר הזוגות) העפילו הלילה לראשונה בקריירה המשותפת שלהם לרבע גמר טורניר הזוגות באוסטרליה, אחרי שגברו על פרנטיסק צ'רמק ולוקאס דלוהי הצ'כים (9 בטורניר) 5:7, 3:6.

יוני ארליך אמר לאחר המשחק: "זה ניצחון חשוב מאוד עבורנו, שמשחרר הרבה לחץ, כי לא היינו ברבע גמר של גראד סלאם יותר משנתיים. היו היום תנאים קשים מאוד, היתה רוח חזקה ואפילו קצת גשם. הרבה זמן לא שיחקתי בכאלה תנאים, אבל ידענו לשמור על ריכוז, ולמרות שלא היה טניס גדול, ידענו שחשוב שנשים כדור אחד יותר מהם על המגרש. אי אפשר היה לשחק טניס של כוכבים היום. זו פעם ראשונה שלנו ברבע הגמר באוסטרליה, וזה באמת מרגש".

שחר פאר ובת זוגה ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (12 בטורניר הזוגות) ניצחו בסיבוב השני של טורניר הזוגות את הצמד השוויצרי פטי שנידר ועמנואל גליארדי 3:6, 3:6, בסיבוב הבא מחכה לשתיים מפגש מול סניה מירזה ההודית, בת זוגתה לשעבר של פאר במשחקי הזוגות, ואלישה מוליק המקומית.

חן אסטרוגו בת ה-18 פתחה את הופעותיה בטורניר הנערות עם ניצחון 4:6, 5:7 על סופיה מולסאפ התאילנדית. גלעד בן צבי הודח מטורניר הנערים אחרי שפרש בפיגור 5:3 מול אנדרו תומאס האוסטרלי, המדורג שישי בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully