וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "את הטעויות שלנו כבר עשינו בתחילת השנה"

19.1.2008 / 21:38

רוני לוי מסביר לאחר ה-0:3 על כפ"ס. קטן: "לא איכפת לי איך השערים נכבשים". אוחנה: "כבשנו שלושה שערים עצמיים". דקל קינן נפצע

הניצחון 0:3 של מכבי חיפה על הפועל כפר סבא זורע תקוות בקרב הירוקים לסגור את הפער מהאלופה, שעדיין לא שיחקה במחזור, אך עם היכולת שלה בשבועות האחרונים, בהחלט לתקווה הזו יש הצדקה. שער של ליאור רפאלוב ושני שערים עצמיים נוספים של לירה וגיל קין, השאירו את חיפה במרחק ארבע נקודות מבית"ר ירושלים.

בחיפה מסתכלים על כך שמדובר בניצחון שני ברציפות, והמשך של היכולת הטובה מהמשחק בתחילת השבוע על מכבי תל אביב, ורוני לוי נשמע גם הוא נלהב מה-3 נקודות החשובות: "אנחנו הולכים באיזו דרך מסוימת עם מגמת השתפרות. את הטעויות שלנו עשינו כבר בתחילת שנה ואנחנו סוחבים אותן כל העונה".

לאחרונה דובר על כך שמאור בוזגלו ישוב מוקדם יותר אל הקבוצה, אך לוי נשאר אדיש, לפחות בתקשורת, לעניין והבהיר: "אני לא רוצה לדבר על שחקנים שמשחקים בקבוצה אחרת". בשבוע האחרון גם התבשר לוי כי שחקנו, גוסטבו בוקולי, קיבל את תעודת האזרח ארעי, מה שיכול לאפשר לו לצרף זר נוסף, ועל כך אמר: "אני חושב שזה דבר מצויין לא רק לנו אלא גם לנבחרת ישראל ולכדורגל הישראלי".

במהלך המשחק נפצע דקל קינן אחרי תיקול חריף, מה שגרם להחלפתו. לוי נראה מודאג מהפציעה של הבלם שלו, ואמר על כך בסיום: "אני מודאג כי הוא שחקן מאוד חשוב, ומעבר לכך הוא בן אדם נהדר". מחר אמור לעבור השחקן מספר בדיקות רפואיות שיבהירו בצורה ברורה יותר מה מצבו, אך במועדון כבר חוששים שיהיה מדובר בפציעה קשה, קרע או מתיחה בשריר, שעלולה להשביתו לתקופה ממושכת.

יניב קטן, שהיה ללא ספק המצטיין בשורות הירוקים, הדגיש את חשיבות רצף הניצחונות, למרות שהוא לא ממהר לצאת בהצהרות על אליפות. "היה חשוב לנו לעשות רצף של ניצחונות. יש לנו קבוצה טובה שהתחברה לאחרונה, ומה שחשוב לנו כרגע זה המשכיות", אמר קטן. "לא חשוב לי אם השערים שכבשנו היו עצמיים או לא, והלוואי ובכל משחק נשחק כמו ששיחקנו היום".

ובכל זאת, קטן לא ממש יוצא מגדרו בעקבות הניצחון, וגם כשהוא מסתכל על הטבלה, הוא נשאר זהיר: "עשינו יותר מידי טעויות בתחילת השנה, וכרגע אין יותר מקום לטעויות. אני מקווה שנמשיך כעת בדרך הזו שהתחלנו בה. מכבי חיפה בכל שנה מתמודדת על האליפות, וזה שאנחנו מנצחים עכשיו זה דבר מאוד חשוב מבחינתנו". על האפשרות שבוזגלו יחזור לקבוצה, אמר קטן: "מאור בוזגלו שחקן מצוין, אבל לחיפה יש שחקנים מספיק טובים כיום. בכל מקרה, לא אני מחליט בנושא הזה".

אוחנה: "זה צורב להפסיד 3:0"

בצד השני האכזבה הייתה רבה מאפס הנקודות ובעיקר משני השערים העצמיים שהקבוצה ספגה. מאמן הפועל כפר סבא, אלי אוחנה, אמר בסיום: "הפסדנו את המשחק ב-20 הדקות הראשונות. לא זכור לי דבר כזה שקבוצה מבקיעה שלושה שערים בלי להבקיע אף שער, פשוט שלושה שערים עצמיים. מכבי חיפה היתה יותר טובה מאיתנו וכדי לנצח את חיפה אתה צריך להיות בשיא שלך. היום היינו מתחת לשיא שלנו. שני איבודי כדור הביאו לשערים הראשונים".

אוחנה המשיך את ההסברים: "הסיכוי שחיפה ייקחו אליפות הכניס אותם לדריכות גבוהה מאוד. ניסינו, אבל בסופו של דבר כשאתה מבקיע לעצמך שלושה שערים, אז זה מה שקורה. היום חיפה לא הציגה יכולת שיא, אבל היתה לה הגנה טובה. לא היו לי יותר מדי ציפיות מהמשחק הזה. זה צורב להפסיד 3:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully