וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזור 16: מכבי הרצליה - הפועל תל אביב

הרצליה התלוננה כי תבריזי התעמת עם סדרן לפני המשחק נגד הפועל ת"א. השופט :"המתנתי שיכניסו אותי למגרש וזה הכל". חלוץ קמרוני מועמד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי הרצליה הייתה לא פחות טובה מהפועל תל אביב הערב (שבת), אבל בכל זאת הפסידה 3:2, אחרי שריקה של איתן תבריזי לפנדל מפוקפק לזכות האדומים בדקה ה-83.

לאנשי הרצליה היו טענות קשות נגד השיפוט בתום המשחק ומנכ"ל הקבוצה, שמעון מסיקה אף הגיש תלונה במשטרה נגד תבריזי משום שלטענת הרצליה השופט ניסה להכניס עימו אנשים למגרש, ובשל כך התעמת עם אחד הסדרנים, שלא איפשר זאת. מסיקה אמר: "אם החליטו להשאיר את הפועל תל אביב ליגה זה לא בסדר. אין לי בעיה אם היא תישאר בליגה, אבל שזה יהיה על כר הדשא ולא בגלל דברים אחרים". איתן תבריזי טען כי לא היה שום עימות: "המתנתי שיכניסו אותי לאיצטדיון וזה הכל. כל שופט מקבל 2 כרטיסים מתוקף תפקידו, אני נתתי למסיקה את שני הכרטיסים כדי לאפשר את כניסת בני למגרש. יו"ר ארגון השחקנים, אריה אלטר, היה נוכח במקום, ובסך הכל הסדרן עיכב את כניסתי משום שדרש תעודה מזהה, שלא היתה ברשותי באותו רגע".

גם מגן הקבוצה, כפיר אדרי, היה משוכנע שלא נעשתה עבירה על ברוך דגו: "לא נעים להפסיד במשחק חשוב כזה וכולנו ראינו שלא היה פנדל. לשופט אסור לטעות במשחק תחתית כל כך חשוב. אני בטוח שאם בית"ר ירושלים הייתה משחקת פה לא היו שורקים לה פנדל בדקה כזו. אני בטוח שלא היה פנדל". שחקן אחר בקבוצה אמר: "היה פה שודד בלי מסיכה שקוראים לו איתן תבריזי".

לטענת אנשי הרצליה אפילו בהפועל תל אביב גיחכו כשראו את הפנדל שהוענק להם והם הזכירו שגם בשבוע שעבר הוענק לאדומים פנדל מפוקפק, מול הפועל כפר סבא. בכיר בהרצליה אמר: "המצב הזה לא יכול להימשך וצריך לשים לזה סוף. העסק הזה נראה רע מאוד".

מאמן הקבוצה, פרדי דוד, הוסיף באותו עניין: "אין לי בעיה עם השריקה של הפנדל, אבל אני רוצה לראות שישרקו נגד קבוצות אחרות פנדלים בדקות האלו. לא יכול להיות שיהיה מצב שיבואו נגד הרצליה וישרקו נגדה כשהם יודעים שזו לא קבוצה שתלך להתלונן. אם אני אראה מהיום שריקות כאלו גם נגד קבוצות אחרות, אני אהיה הראשון שאגיד כל הכבוד לאיגוד השופטים".

למרות זאת, דוד היה מלא ביטחון לגבי ההמשך: "מכבי הרצליה לא תרד ליגה בשום מקרה. לא אמרתי את זה בעבר, אבל היום אני אומר קבל עם ועדה - למרות כל הקשיים אנחנו נישאר בליגה כי מגיע לנו להישאר. עכשיו זה הזמן ללכת לשחקנים ולהגיד להם מילה טובה אחרי המאמץ שהם עשו".

דגו וגוטמן מחמיאים לקהל

מי ששוב לא בלט הערב במדי הפועל תל אביב היה החלוץ פאביו ג'וניור. הברזילאי עדיין מועמד להחלפה ואחד מהשמות שעלו הוא תיירי פידג'ו טזמטה, חלוצה הקמרוני של קאנטן האוסטרית. מו"מ בין הצדדים כבר נפתח והנהלת הקבוצה תנסה לסגור את העברתו השבוע. למרות זאת, אלי גוטמן לא רצה להגיב לשמות שעולים ואמר אחרי המשחק הערב: "אני לא רוצה לפגוע באף אחד מהשחקנים ששיחקו היום ולכן לא אתייחס כרגע לשמות שמתפרסמים. במהלך השבוע נודיע".

ברוך דגו התייחס גם הוא לפנדל שנשרק אחרי העבירה עליו: "אושרי אלפסי משך אותי ונפלתי. לדעתי זה פנדל. לא צריך להיתמם ולא לשכוח שלקחו לנו 15 נקודות העונה משערים שלא היו ומנבדלים ופנדלים. זה הכדורגל ואלו החלטות של שופט".

על המשחק עצמו הוסיף דגו, שכבש הערב צמד והוסיף בישול: "זה בסך הכל צמד, אבל אני מאושר. זה נותן לי ביטחון באופן אישי וגם מוסיף ביטחון לקבוצה. כולם רואים שהשנה אני משקיע ונותן הכל ויש לי גם הכי הרבה בישולים, כך שכל השאלות לאן נעלמתי בחודש האחרון לא חשובות מבחינתי. מבחינתנו המשחק נגמר ובשבוע הבא יש לנו משחק מול סכנין שהוא כמו גביע העולם. אם חס וחלילה נפסיד אז הניצחון היום לא שווה כלום. אלי גוטמן עוזר לנו מאוד בקטע המנטלי של לא לפחד, להיות רגועים. הוא נותן לנו את הביטחון".

דגו גם התייחס לאוהדים: "אני שמח ששימחנו את הקהל שלנו, שתמך בנו מהדקה הראשונה ובא בהמוניו. התמיכה שלהם חשובה לנו מאוד ונותנת לנו את הכח לנילחם ולעשות הכל כדי לצאת מהמצב הזה בכל פעם מחדש".

גם למאמן הקבוצה אלי גוטמן, היו מילים חמות לאוהדים האדומים: "אני משוחד לגבי הקהל. וכבר אמרתי את שלי בעבר. בשבוע שעבר הקהל הזה מילא את האצטדיון ואחרי שהפסדנו מחאו לנו כפיים בזכות היכולת הטובה שלנו. אין לי מילים, זה קהל נפלא".

גוטמן הוסיף: "קשה מאוד לבוא לפה. הרצליה קבוצה טובה, מאומנת, מאורגנת. כבר שיחקנו יותר טוב, נגד נתניה וכפר סבא, אבל מה שחשוב זה לחזור עם 3 הנקודות. עצם העובדה שאנחנו מובילים והרצליה משווים ואנחנו בסופו של דבר מנצחים, בשבילי זה מראה על איזשהו כיוון ואופי".

המאמן גם דיבר על צמד הבולגרים, אלין טופוזאקוב ודמיטאר טלקיסקי: "ראיתם לבד. טופוזאקוב זה בלם שהביא את כל הניסיון, המהירות והשקט. על טלקיסקי חבל לדבר. שני השחקנים האלה עדיין לא נמצאים ב-70 אחוז מהכושר הגופני שלהם, אבל לא הייתה לי ברירה לתת להם לשחק 90 דקות".

עדכון ראשון: 20:09, 19/01/08
עדכון אחרון: 11:00, 20/01/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully