וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרוקר יעבור שלב ביול"ב קאפ

19.1.2008 / 23:30

אוסטנד של המאמן הישראלי ניצחה 73:81 את בולוניה במשחק החוזר. לימונד ניצח את ניסים בצרפת, יניב גרין את לוקומוטיב, הפסד לברסה

ליל שבת של כדורסל אירופאי החל מוקדם יותר הערב (שבת), עם מפגש כלל ישראלי בין אפיק ניסים ושטראסבורג, מול לה מאן ורביב לימונד, בסיומו ניצח האחרון, כשלה מאן הביסה 69:85. סמארה, קבוצתו הרוסית של יניב גרין, שוב ניצחה, הפעם את לוקומוטיב, 81:97, ואריס ניצחה בדרבי של סלוניקי את פאוק המקומית. בליגה הספרדית, גראן קנאריה הפתיעה את ברצלונה, כשניצחה אותה 74:88.

אוסטנד ושרון דרוקר עשו עוד צעד בדרך לשלב הבא ביול"ב קאפ, אחרי ניצחון 73:81 במשחק החוזר על קלימאמיו בולוניה. כזכור, תוצאת המשחק בין הקבוצות מהמחזור השמיני בוטלה לאחר שקלימאמיו קלעה סל ניצחון שלא אושר על ידי השופטים, אך במשחק החוזר השיגו הבלגים ניצחון בלתי ניתן לערעור, בזכות שישה שחקנים בספרות כפולות.

לאוסטנד ודרוקר יש כעת חמישה ניצחונות עוד לפני המחזור האחרון, והיא צפויה לעלות לשלב הבא בצוותא עם נימברוק של מולי קצורין וננו גינזבורג - הישג מצוין למאמנים הישראלים. מי שתיפגע מהתוצאה הזו היא הפועל ירושלים, שבמידה ותסיים במקום הרביעי בבית שלה לא תצליח להקדים את מקבילתה מהבית של אוסטנד.

במשחק הישראלי ביותר הערב, ניצחו רביב לימונד ולה מאן, את שטראסבורג ואפיק ניסים, 69:85. לה מאן רושמת עונה נוראית מבחינתה באירופה, בה היא עדיין לא הצליחה להשיג אפילו ניצחון אחד, אבל בליגה היא כבר במקום הרביעי. הערב היא היתה בשליטה מהרבע הראשון, אותו סיימה ביתרון 11, ועד לסיום רק הגדילה את היתרון. לוקה בוגדנוביץ' הוליך את קלעי לה מאן עם 22 נקודות, ניקולה באטום הוסיף 18, סם קלנסי קלע 12 ורביב לימונד רשם 9 נקודות ו-5 אסיסטים ב-17 דקות. לשטראסבורג: דריק אובסוהן 15, רוב לווין 14, אדי שאנון 10, אפיק ניסים 6 נקודות (1 מ-8 לשלוש). שטראסבורג מדורגת במקום השישי בליגה הצרפתית.

סמארה ויניב גרין השיגו ניצחון חשוב במאבקם בליגה 81:97 על לוקומוטיב, וכעת הם נמצאת במקום השמיני עם מאזן של שישה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים. גרין עצמו פתח בחמישייה של סמארה, שיחק 21 דקות, קלע שבע נקודות (2 מ-8 ל-2, 3 מ-3 מהעונשין), קטף שבעה כדורים חוזרים ואף רשם אסיסט אחד. סמארה לא פתחה את המשחק טוב אל מול 2,200 צופים, ונקלעה לפיגור של עשר נקודות הפרש בתום הרבע הראשון (28:18), אך רבע שלישי מצוין השאיר אותה בעניינים, כשהיא עלתה ל-65:67 בסיומו. מרקי פרי סיים כקלע המצטיין בשורות סמארה עם 22 נקודות. איליה אלכסנדרוב מלוקומוטיב סיים עם 25 נקודות, בעוד אלכסיי קירז'אנוב קלע 23.

אריס סלוניקי, שמשחקת בבית ב' ביורוליג של מכבי תל אביב, התאוששה מההפסד באירופה למילאנו, עם ניצחון חשוב בדרבי העירוני, 73:83 על פאוק סלוניקי. פאוק פתחה טוב את המשחק ועלה במהירות ליתרון 6, אבל עד המחצית היוצרות התהפכו, ואריס הוליכה ביתרון 8, עליו שמרה עד הסיום. דימיטרי צאלדאריס הוליך את קלעי אריס עם 22 נקודות (5 מ-5 לשלוש), ג'רמיה מאסיי קלע 13, ודאריוס וושינגטון הוסיף 11. לפאוק: איברהים קוטלאי 25 (5 מ-11 לשלוש), דימי הריטופולוס 12, ג'ייסון רו 11. הניצחון העלה את אריס למקום השלישי בטבלה ביוון.

את ההפתעה הגדולה ביותר הערב סיפקה גראן קנאריה, שהדהימה את ברצלונה הגדולה, 74:88 בליגה הספרדית. הרבע הראשון היה צמוד, אבל ברבע השני ברחה גראן קנאריה ליתרון 11. ברצלונה עוד הצליחה לצמק במחצית השניה, אבל פתיחה מצויינת של הרבע האחרון הבטיחה את הניצחון הגדול על הקאטלונים. קארל אינגליש הוליך את קלעי גראן קנאריה עם 28 נקודות (5 מ-11 לשלוש) סטיאפה סבאנה 12, רוברטו גוארה11. לברצלונה: מאריו קאסון 15, יאקה לאקוביץ' 12, רוג'ר גרימאו 11. ברצלונה מדורגת במקום החמישי בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully