וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלו, ליאנדרו? אתה עובר אל הניקס"

19.1.2008 / 17:48

כך נאמר לשחקן הסאנס, ליאנדרו ברבוסה שהיה בטוח שהוא עומד לשחק תחת אייזיה תומאס. בסופו של דבר התברר שזאת היתה מתיחה

יש לא מעט דרכים להפחיד שחקנים מהליגה הטובה בעולם: אפשר לתבוע אותם בחשד לאונס, אפשר לאיים להוריד להם בשכר, אבל נראה שביום חמישי נמצאה הדרך הטובה ביותר. שחקן הפיניקס סאנס, ליאנדרו בארבוסה, קיבל שיחת טלפון במלון בו שהתה הקבוצה, בה נמסר לו שהוא מועבר בטרייד אל לא אחרת מאשר הניו יורק ניקס.

האדם שמעבר לקו אמר לשחקן שעליו לרדת אל לובי המלון כדי לשבת עם מנג'ר הסאנס, סטיב קר, כדי שזה יודיע לו באופן אישי. "הלב שלי התחיל לכאוב", אמר השחקן, שכמעט וקיבל התקף לב. בארבוסה שהיה קרוב לדמעות, ירד במהירות אל הלובי, רק כדי לגלות שהכל היה מתיחה. "אמרתי לו, אל.בי, תשמש בראש שלך", אמר דן דאנטוני, עוזר המאמן של פיניקס. "אתה לא חושב שהייתי אומר לך אם משהו כזה בכלל היה אפשרי?".

המתיחה התבצעה, ככל הנראה, בגלל שבארבוסה נרשם למלון תחת שמו האמיתי, ולא בשם בדוי כפי שנוהגים שאר השחקנים בליגה. "אמרתי לו, אתה חייב להשתמש בשם בדוי", אמר דאנטוני. "אם מישהו היה אומר לי לרדת למטה לקבלה כדי לאסוף מיליון דולרים, אתה חושב שהייתי רץ אל עבר המעלית?".

בארבוסה לבסוף הצליח להירגע, אבל ללא ספק עבר טלטול לא פשוט. "בכל פעם שאני שומע את המילה טרייד... זאת לא מילה נעימה בשבילי. זאת הקבוצה שלי. יכול להיות שטיפה השתגעתי". הברזילאי הצליח לצחוק על כל האירוע בסוף היום, אבל אמר במה שללא ספק היה רגע של כנות: "זה היה דבר נורא לעשות". בהחלט אפשר להבין אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully