וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שלושה הימורים - ודי

19.1.2008 / 17:04

שני גמרי החטיבה והסופרבול. זה כל מה שנשאר לנו ולכם. אל תשכחו לצרף גם אתם טוקבק טקסט או וידאו ולהצטרף לתחרות המרתקת

עוד שני ימי ראשון בלבד של משחקים נותרו לנו עד סיום העונה, וזה הזמן למצות את המיטב ולהרגיש טוב עם עצמכם, גם אם הקבוצה שלכם לא ממש נטלה חלק בחגיגה הגדולה. כל מה שצריך לעשות הוא לנחש את המשחקים שנותרו, ולקבוע מיהו פרשן הפלייאוף האולטימטיבי של המדור. הנה הספירה שלנו עד כה, כשהספירה שלכם - באחריותכם.

משה יחזקאל: 7 מ-8 (בשבוע שעבר: 3 מ-4)
דוד רוזנטל: 6 מ-8 (3 מ-4)
איליה רוסינסקי: 5 מ-8 (1 מ-4)
דודי כפרי: 5 מ-8 (1 מ-4)
עמר סלע: 5 מ-8 (3 מ-4)
אריאל גרייזס: 5 מ-8 (3 מ-4)
אמיר ציפורי: 4 מ-8 (2 מ-4)

ניו אינגלנד - סן דייגו

משה יחזקאל: בהגנה האחורית של סן דייגו יש שני מגיני פינה טובים, ומדבר. אני לא חושב שלצ'ארג'רס יש כלים לעצור את הפטריוטס. ניצחון לניו אינגלנד.

דוד רוזנטל: בשבוע שעבר הלכתי נגד הזרם ויצאתי מזה בשלום, אבל לא הפעם, במיוחד כשמצב הבריאות של ריברס וגייטס לא ברור. אין לי אומץ להמר על הצ'ארג'רס. ניצחון לפטריוטס.

איליה רוסינסקי: הפאטס בירידה, אבל משחק מאוזן בהתקפה והפציעות אצל היריבה יביאו להם את הניצחון. פטריוטס ב-10.

דודי כפרי: לא כוחות. הצ'ארג'רס עשו מעל ומעבר בעצם הניצחון על הקולטס. אחרי מה שקרה במשחק הפלייאוף בשנה שעברה הבטיחו בסן דייגו שזה לא הסוף והקבוצות עוד ייפגשו. אז הן אכן נפגשות שוב, אבל הפעם בקור של פוקסבורו, והפעם זה אפילו לא יהיה צמוד. הפטריוטס יעשו 0:18.

עמר סלע: די עם הפארסה הזאת. ריברס, טומלינסון, וולק – באמת די. מרימן, קרומרטי ושות' הם באמת הגנה מעולה, אבל זה ייגמר הרבה יותר מדי מהר. ניצחון פשוט לניו אינגלנד, הפרש של יותר משני טאצ'דאונים.

אריאל גרייזס: אפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן, אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. עם או בלי ריברס וטומלינסון, ניו אינגלנד פשוט קבוצה טובה יותר וגם תנצח ביום ראשון.

אמיר ציפורי: נקמה של הצ'ארג'רס בעונה כזו של הפטריוטס יכולה להיות סיפור ספורטיבי מדהים. אבל את ניו אינגלנד קשה מאוד לנצח גם כשכולם בריאים, וההתקפה של הצ'ראג'רס מגיעה למשחק חבולה ומוכה. ניו אינגלנד.

סיכום: 0:7 לניו אינגלנד

גרין ביי - ניו יורק ג'איינטס

משה יחזקאל: יסלחו לי אוהדי הג'יאנטס - הייתי אתכם בשבועות האחרונים, הימרתי על הקבוצה שלכם והיא לא איכזבה. אבל הפעם זה ברט פארב, בינואר בלמבו פילד, ואני לא מהמר נגד ברט פארב בלמבו פילד בחודש ינואר. גרין ביי תנצח.

דוד רוזנטל: 6 מ-8 במאזן, ויודעים מי הפילו אותי בשני המשחקים שבהם טעיתי? נכון, החבר'ה של הג'איינטס. אז נדרתי והבטחתי שאם הם מנצחים בדאלאס, הפעם אני הולך איתם. ג'איינטס.

איליה רוסינסקי: במחזור הקודם נאלצתי בלית ברירה לעודד את הג'איינטס. עקב כך, כל השבוע האחרון אני מסתובב עם רגשי אשם קשים במיוחד. השבוע - חוזרים למצפון הנקי. שתיים נשרו - רק אחת נותרה מביתנו היקר, והגיע הזמן שלה ליפול. פאקרס, פאקרס, פאקרס!

דודי כפרי: בעיה קשה. בכתבה השבוע הייתי צריך להיכנס לראש של ניו יורק ולחשוב איך הם מנצחים את המשחק הזה, וככל שכתבתי את הכתבה התברר לי עוד יותר עד כמה המשימה תהיה קשה. אוהדי הירוקים יכולים לשמוח, אני שוב מהמר נגדם. יהיה צמוד, וכהרגלה, ניו יורק תיקח בשיניים. ג'איינטס.

עמר סלע: גרין ביי תנצח את הג'איינטס בזכות קו ההגנה שיצליח לעצור את הפאס ראש, ובזכות העומק של חוליית הרסיברים מול הגנה אחורית לקויה של ניו יורק. ניצחון לגרין ביי.

אריאל גרייזס: יש לי הרגשה שלא נראה את מפגש החלומות שכל אמריקה מדברת עליו, וגרין ביי היא מועמדת טובה יותר מניו אינגלנד להפסיד. אוי, אלוהים, אני שם את הכסף שלי על איליי מאנינג שבועיים רצוף. בלב כבד, ג'איינטס.

אמיר ציפורי: להמר נגד פארב בלמבו? בשלג?? בינואר??? צריך להיות משוגע אמיתי. אבל הג'איינטס נמצאים בזון משלהם. והם לא מפחדים ממשחקי חוץ. הם הולכים לסופרבול.

סיכום: 3:4 לג'איינטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully