וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הפועל כפ"ס

19.1.2008 / 21:22

שלושה שערים של רפאלוב, לירה וקין (עצמי כ"א), היקנו למכבי חיפה ניצחון 0:3 על כפ"ס, והעלו אותה למקום השני, למרחק 4 נקודות בלבד מהאלופה

קשה להאמין שמישהו חשב אחרי המחזור השלישי בליגה שמכבי חיפה יכולה לסיים בחלק העליון של הטבלה. בינתיים היא נראית כמועמדת הבלעדית לאיים על האלופה, ואחרי הניצחון 0:3 על הפועל כפר סבא היא צימקה את הפער לארבע נקודות בלבד מבית"ר ירושלים שתשחק מול מ.ס. אשדוד במשחק שינעל את המחזור ה-16 בליגה.

ההתמודדות מול כפר סבא נפתחה בסערה עם הזדמנויות רבות ליד שני השערים, אך ליאור רפאלוב, שחקן שבזמן האחרון דובר עליו כמי שלא פורע את השטרות, נתן הזדמנות מצוינת לראות שכולנו טעינו. רפאלוב במבצע נפלא כבש שער יתרון מרשים אחרי שש דקות בלבד, ובהמשך המחצית הראשונה היה זה לירה שכבש שער עצמי לזכות חיפה. שער עצמי נוסף הגיע בתוספת הזמן כשגיל קין, שנכנס כמחליף, כבש את השלישי.

אחרי שני השערים כפר סבא לא נכנעה, למרות הטעויות בהגנה, הגיעה למספר מצבים והייתה התקפית, אך לא מצאה את השער. ניר דוידוביץ' הוכיח פעם נוספת שהוא אחד השוערים המצטיינים בליגה, בעיקר בשל היציבות. בשבוע הבא חיפה תצפין עד קרית שמונה כדי להשיג ניצחון שלישי ברציפות ובתקווה לסגור את הפער עוד יותר מהאלופה. יניב קטן רשם את אחד המשחקים הטובים שלו העונה, והראה בדיוק מה כוחו של קפטן, שבמקרה הוא גם חלוץ מצטיין.

על כפר סבא יש בעיקר מילים עצובות להגיד. בשבוע שעבר החניכים של אלי אוחנה לא היו מספיק טובים וניצחו את הפועל תל אביב, אך ניכר שכפר סבא חוזרת להיות הקבוצה הבינונית של השנים האחרונות. ללא ברק ומשחק יצירתי נשאר בכפר סבא רק זיכרון על אותה התקפה שכיכבה בשנתיים האחרונות בליגה, והשנה היא פשוט לא מתחברת.

מהלך המשחק

דקה 5 - מכבי חיפה פתחה טוב את המשחק כשיניב קטן הרים כדור אל ליאור רפאלוב, שניצל פירצה בהגנה של כפר סבא, אך בעט מהאוויר אל גופו של אוהד לויטה שהדף.

דקה 6 - גול! הלחץ של חיפה השתלם כשליאור רפאלוב זכה לכדור גדול מרנאטו, הטעה את עופר טלקר וניצל מיקום לא טוב של לויטה כדי להקפיץ מעליו את השער.

דקה 21 - גול! פעולה יפה של חיפה מצד שמאל הסתיימה כשיניב קטן העביר כדור למרכז הרחבה של כפר סבא בניסיון למצוא את רנאטו, אך לירה הגיע לכדור קודם ודחק את הכדור פנימה, 0:2 לחיפה.

דקה 24 - כפר סבא לא נבהלה ויצאה מהר להתקפה, כשסמואל יבואה בדק את האינסטינקטים של ניר דוידוביץ' עם בעיטה מ-17 מטר, אך שוער מכבי חיפה הדף מצוין לקרן.

דקה 52 - יניב קטן השתלט על כדור ומצא את רנאטו שבעט, לויטה הדף אל רפאלוב שנגח מקרוב החוצה.

דקה 79 - עוד פעולה יפה של חיפה הסתיימה בכמעט שער, כשליאור רפאלוב התקדם משמאל ושלח בעיטה, לויטה הדף אל אפק שהמשיך את הכדור, אך החמיץ אף הוא.

דקה 82 - חילופי מסירות בין בוקולי ליניב קטן הסתיימה בבעיטה של חלוץ מכבי חיפה, שהיה קרוב לרשת, אך פספס בסנטימטרים בודדים.

דקה 85 - יעוזה אבובקרי ראה את הכרטיס האדום, אחרי שרשם צהוב שני בעקבות פגיעה ברנאטו.

דקה 90 - גול! בוקולי בעט מתוך רחבת חיפה כדור שהגיע לגיל קין, שנכנס כמחליף, ובנסיונו להרחיק את הכדור הוא בעט אותו פנימה לעוד שער עצמי.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, עופר טלקר (גיל קין 23), אורי אוזן, לירון זרקו, לירודיאו גונזלבאש, יעוזה אבובקרי, קובי מויאל (גיא דיין 81), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', סמואל יבואה, ביל גונזאלס (אבי כנפו 46).

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (אייל משומר 53), דקל קינן (שי מימון 76), דייגו קרוסה, אלירן דנין, ליאור רפאלוב, עומרי אפק, גוסטבו בוקולי, ג'ובאני רוסו, יניב קטן (אושרי גיטה 86), רנאטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully