וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ועירוני קרית שמונה נפרדו בתיקו 2:2

19.1.2008 / 20:55

הבעלים החדש של מכבי תל אביב ישב ביציע והריח את ההפסד לקרית שמונה, אלא ששער של ליאור ז'אן בתוספת הזמן קבע שיוויון 2:2

"יום החג" של מכבי תל אביב החל עוד בבוקר בקרית שלום, עם פסטיבל אלכס שניידר, דייויד פדרמן ואביב בושינסקי. האוהדים קמו בשבת בבוקר עם ריח של דרך חדשה באוויר ותחושת אופטימיות קוסמית לקראת המשחק מול עירוני קרית שמונה. מי שהיה מאמין שהאורחים יובילו 1:2 בסיומו של הזמן החוקי ושהצהובים ינשמו לרווחה אחרי תיקו 2:2 בזכות שער של ליאור ז'אן בתוספת הזמן.

האוהדים צבעו את היציעים, הנוכחות שלהם הייתה מכובדת, שניידר הגיע ליציע הכבוד עם חיוך מאוזן לאוזן ומי בכלל חשב שמכבי תל אביב ה"חדשה" תתקשה. אלא שצריך לזכור שני דברים: א. לא בוצעו יותר מדי שינויים בסגל של ניר לוין. ב. עירוני קרית שמונה היא פשוט קבוצה טובה, טובה מאוד בקנה מידה של ליגת העל והיא מוכיחה את זה כל השנה.

יאניק קמנאן פתח את החגיגה של מכבי תל אביב עם שער מרהיב עם העקב בדקה ה-39. לצערו של קמנאן, את החגיגה המשיך יובל אבידור עם שער שיוויון בדקה ה-45 ומה שיכל להיות שער ניצחון בדקה ה-82. מכבי תל אביב נהנתה מקרן נוספת של רודי חדד בתוספת הזמן, שהביאה לשער השני שלה במשחק. הפעם זה היה ליאור ז'אן, שעמד במקום הנכון ובזמן הנכון וכבש את שער השיוויון.

מכבי תל אביב נותרה במקום השמיני, אבל הפער בינה לבין הפועל תל אביב הצטמצם לשלוש נקודות בלבד. עירוני קרית שמונה שמרה על מקום מכובד בצמרת של ליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 12 - הזדמנות ראשונה למכבי תל אביב במשחק. יניב עזרן התרומן לכדור קרן מצד שמאל, אבל פיספס את המסגרת ומשה מישאלוף שעמד קרוב לקו השער, לא הצליח להגיע לכדור.

דקה 26 - הזדמנות מצויינת לקרית שמונה. עמאשה חדר לרחבה מצד ימין ומסר כדור רוחב מצויין לאמנגואה, שהחמיץ מקרוב מצידו השני של השער.

דקה 39 - גול! רודי חדד הרים כדור קרן מצד ימין היישר לכיוונו של יאניק קמנאן, שעמד עם הגב אל השער, אבל בעט עם העקב לחבורים, ולא הותיר לאלימלך שום סיכוי. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 43 - יניב עזרן סיים התקפה מתפרצת של מכבי תל אביב בשער, אבל מאיר לוי פסל אותו בגלל נבדל.

דקה 45 - שער! סלאח חסארמה השתחרר מיניב עזרן. בספסל הצהוב טענו לפגיעה בראשו של עזרן, אלא שחסארמה המשיך במהלך והגביה משמאל ליובל אבידור, שהישווה מקרוב ל-1:1.

דקה 46 - גיא צרפתי פתח את המחצית השניה בנסיון בבעיטה מרחוק, יבריץ' הדף.

דקה 57 - אמנגואה הפתיע את יבריץ' בבעיטה מרחוק, השוער הסרבי הדף רע, אבל קרית שמונה לא השתלטה על הריבאונד.

דקה 77 - כדור חופשי לקרית שמונה מ-22 מטר שמאלית לשער. גיא צרפתי סובב מעל למשקוף.

דקה 79 - דור מלול קיבל כדור בתוך הרחבה, השכיב את עבאס סואן והשתחרר למצב בעיטה, אלא שאופריקווה בלם אותו ברגע האחרון.

דקה 82 - שער! יובל שפונגין הרחיק רע מאוד הגבהה של קרית שמונה מצד ימין, היישר ליובל אבידור, שהשלים צמד ומהפך במשחק. קרית שמונה עלתה ל-1:2.

דקה 90 - שער! רודי חדד הרים קרן משמאל, הכדור ניתז דרך ההגנה של קרית שמונה לליאור ז'אן, שכבש מקרוב. מכבי תל אביב הישוותה ל-2:2.

הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, משה מישאלוב, ליאור ז'אן, אורי שטרית (דור מלול, 74), דן רומן (עומר פרץ, 84), רביד גזל (ארז מסיקה, 60), יוסי שבחון, רודי חדד, יניב עזרן, יאניק קמנאן.

הרכב עירוני קרית שמונה: שביט אלימלך, מאור פרץ (ירו בלו, 56), יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, צ'רסאווה, עבאס סואן, גיא צרפתי, עמנואל אמנגואה, יובל אבידור, ויהאם עמאשה (אופריקווה, 78).

הטוב, הרע והמכוער

הטוב - יובל אבידור

חלוצה של עירוני קרית שמונה לא בולט בכל המשחקים שלה, אבל יודע להתעלות על עצמו ברגעים החשובים והמסוקרים יותר. זה קרה במשחק נגד הפועל תל אביב בבלומפילד וזה קרה גם הפעם עם צמד. אחרי עונה מוצלחת בליגה הלאומית בהפועל חיפה, אבידור תפס מקום של קבע בהרכב של רן בן שמעון וצריך לזכור שמדובר בקבוצת צמרת בליגת העל. מישהו מחפש חלוץ בתל אביב?

הרע - יובל שפונגין

מי שנחשב בעיני רבים כמגן העתיד של הכדורגל הישראלי רשם טעות קריטית נוספת, והיא לא הייתה הראשונה שלו השנה. הפעם זו הייתה הגבהה של התקפת קרית שמונה מצד ימין. שפונגין עמד בחופשיות ברחבה שלו ובמקום להרחיק לכיוון שערה של קרית שמונה, בישל בצורה היפה ביותר לאבידור, שהעלה את קרית שמונה ליתרון.

המכוער - ניר לוין

מאמנה של מכבי תל אביב השתכנע כל כך מההצגה של יניב עזרן, שכאילו נפגע בראשו מסאלח חסארמה והגיב במחיאות כפיים לשופט מאיר לוי. לוין המשיך והתלונן על אותו מקרה לאורך כל המשחק וגם בסיומו, למרות שמצלמות הטלוויזיה הוכיחו שעזרן לא נפגע בפניו, וכי לא היה שום פסול במהלך של חסארמה, שהביא לשער השיוויון של קרית שמונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully