וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את מכבי הרצליה 2:3

19.1.2008 / 18:50

ברוך דגו כבש צמד, כולל פנדל מפוקפק, והפועל ת"א ניצחה 2:3 את מכבי הרצליה. לאחר תקופה ארוכה האדומים עלו מעל הקו האדום

ברוך דגו היה היחיד בהפועל תל אביב שנראה כמו שחקן כדורגל בתחילת העונה, אבל בשבועות האחרונים הוא נעלם. כמעט ולא נגע בכדור, הפסיק לנסות להתחמק מהקשרים האחוריים ולבוא לקבל, הצליח לשבור את שיא הפרצופים החמוצים של עצמו. הערב פגשה הפועל תל אביב, על חמשת קשריה, את מכבי הרצליה, שעלתה כהרגלה עם ארבעה קשרים. כשמשחקים עם חלוץ אחד וחמישה קשרים המחץ פוחת, אבל בזכות שחקן עודף נרכשת שליטה במרכז.

רוב המאמנים בליגה משחקים בשיטה הזו, אבל לא פרדי דוד ומההבדלים בין שני המערכים הערב הזוכה הגדול היה דגו. הקשר מצא את עצמו חופשי יותר מבכל משחק העונה, לא התקשה למצוא מרווחים, לקבל את הכדור ולנסות לנהל את המשחק עם האנרגיה שכל כך הייתה חסרה לו לאחרונה. הבונוס שלו היה צמד, שאגב לא היה קשור למערכים.

בתקופה של גיא לוזון האדומים הראו ניצוצות של כדורגל, אבל אף פעם לא עשו את זה לאורך יותר מחצי שעה. אצל אלי גוטמן המצב לא שונה וכנראה שלא משנה מי יעמוד על הקווים. אם עידן סרור עושה מה שהוא רוצה, ברוך דגו עושה פרצופים, הבולגרים פה רק שבועיים ובאדיר ואנטבי חלשים עד כאב ולא מסוגלים להתרומם או להרים את החברים שלהם, אז מי שאשם הם השחקנים. הערב הם שוב פעם הפכו לצל במשך דקות ארוכות ואסי משיח ניצל את זה כדי להשוות בדקה ה-67 אחרי יתרון ראשן של דגו בדקה ה-34. 3 דקות אחר כך הגיע עוד מצב חופשי והפעם טלקיסקי היה במקום כדי להחזיר את היתרון. אלא שהחיוורון האדום נמשך ושלו מנשה הישווה בדקה ה-76 בסיועו האדיב של בן שאנן. בדקה ה-83 הדרמה נמשכה ודגו ניצל פנדל כדי לעשות 2:3. למזלם של האדומים, הזמן הלך ואזל והרצליה לא הצליחה להשוות. תנו לה עוד 10 דקות והיא עושה את זה.

בצד השני פרדי דוד עושה הכל עם הסגל הכי חלש בליגה. אם הוא ישאיר את הקבוצה שלו בליגת העל הוא בהחלט ראוי לתואר כבוד כלשהו. דוד עלה הערב בהרכב עם הרכב טלאים. מה זה טלאים? שמונה מתוך עשרת שחקני השדה שלו בהרכב הפותח הערב לא שיחקו בהגנה במהלך הקריירה שלהם. לטריק של כפיר אדרי כמגן שמאלי כבר התרגלנו, אבל היום דייהו דייויס היה צריך לסגור את החור במרכז ההגנה בגלל ההרכב החסר, אסי משיח שוב שיחק כמגן ימני למרות שזו לא העמדה שלו וגם מי שנכנס לעמדה הזו יותר מאוחר, אושרי אלפסי, שיחק רוב חייו כקשר. מרסיו ג'ובאניני עשה השבוע קונצים ונזרק, חיים מלכה פצוע, מיטייה מורץ נעדר הערב בגלל צהובים ועם זה דוד יצא למלחמה והגיעה לו לפחות נקודה. אז הגיעה, בתחתית ליגת העל זו באמת רק מילה.

משחק עצבני היה הערב בהרצליה, "משחק תחתית טיפוסי" כמאמר הקלישאה. 7 כרטיסים צהובים, הרבה מאוד עבירות. משחקים כאלו מוכרעים הרבה פעמים במצבים נייחים. אחרי שכבר עשתה את זה בדרבי מול מכבי העונה, הפועל תל אביב עשתה את זה שוב, הפעם עם שלושה כדורים חופשיים ו-3 נקודות בלחץ. מה עוד יהיה לנו העונה בתחתית המרתקת הזו? גם אלוהים לא יודע.

מהלך המשחק

דקה 9: כדור קרן ננגח לכיוונו של בוקסנבוים, שבעצמו נגח מ-5 מטר מעל המשקוף.

דקה 12: מקאסי התגבר בקלות על וואליד באדיר, אבל בעט ממצב נוח בתוך הרחבה לידיים של בן שאנן.

דקה 34: גול! ברק לביא הכשיל את עידן סרור, טלקיסקי הגביה כדור חופשי מצוין וברוך דגו נגח פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 55: דייויס בעט מ-5 מטר אחרי ערבוביה ברחבה, אבל בן שאנן הגיב מהר וקלט.

דקה 67: גול! אסי משיח קיבל כדור 25 מטרים מהשער ושיחרר בעיטה שטוחה ולא חזקה, בן שאנן איחר בזינוק וספג בפינה השמאלית התחתונה שלו. 1:1.

דקה 70: גול! הגנת הרצליה שוב לא התמודדה עם כדור חופשי, הפעם מהקרן, וטלקיסקי דחק מקרוב פנימה. 1:2.

דקה 76: גול! גליל בן שאנן יצא הרחק מהשער לכיוונו של סעיד מקאסי, הכדור הגיע לשלו מנשה וזה בעט מתוך הרחבה לשער החשוף ופנימה. 2:2.

דקה 83: גול! תבריזי הצביע על הנקודה הלבנה אחרי ערבוביה ברחבה של הרצליה ותפיסה של דגו, שבעט בעצמו את הכדור פנימה. 2:3 להפועל תל אביב.

מכבי הרצליה: איתמר ניצן, איתן עזריה, דייהו דייויס, ברק לביא, כפיר אדרי, אסי משיח, מהרן ראדי, עומר בוקסנבוים (אלנתן סלמי 77), שלו מנשה, סעיד מקאסי, טצ'ם אנטויה.

הפועל תל אביב: גליל בן שאנן, עמאר מנצור, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב, יגאל אנטבי, ביברס נאתכו, שי אבוטבול, עידן סרור (ראובן עובד 69), ברוך דגו (רמי דואני 90), דמיטאר טלקיסקי, פאביו ג'וניור (רועי דיין 81).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully