וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועה בכביש הבלטוויי

19.1.2008 / 1:38

ג'ים מורה ג'וניור סירב להצעת וושינגטון, בולטימור החתימה כמאמן את מאמן הסקנדרי של פילדלפיה. ריברס אופטימי לגבי יום ראשון

במסגרת חיפושיה של וושינגטון אחרי מאמן, הציעה הנהלתה את התפקיד לג'ים מורה ג'וניור, ששימש מאמן הסקנדרי של סיאטל בעונה האחרונה, ועונה לפני כן היה המאמן הראשי באטלנטה. מורה ג'וניור סירב, ונראה כי כרגע פתוחה דרכו של גרג וויליאמס להיות המאמן הראשי.

מי שלא סירב למשרת אימון הוא מאמן סקנדרי אחר, ג'ון הארבו מפילדלפיה. הארבו ידרים לבולטימור, ויחליף על הקווים את בריאן ביליק, שפוטר מייד לאחר סיום העונה. בולטימור שכרה את שירותיו לאחר שג'ייסון גארט הודיע שהוא נשאר בדאלאס. הארבו עשה לעצמו שם כמאמן ספיישל טימס מעולה, ועכשיו ינסה להוכיח את עצמו לראשונה בקריירה כמאמן ראשי.

פיליפ ריברס, הקוורטרבק של סן דייגו, חזר להתאמן ביום שישי, אבל הוא ואנטוניו גייטס, הטייט אנד, עדיין רשומים למשחק מול ניו אינגלנד כ"בספק" (25 אחוזי סיכוי או פחות לשחק). "כמו שהרגשתי ביום שני, לא חשבתי שיש סיכוי שאשחק, אבל עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב", אמר ריברס, הפצוע בברכו. אם ריברס יגיע עם הצ'ארג'רס לסופרבול, הוא יזכה להיות חלק מהיסטוריה, כשמי שישפוט אותו יהיה מייק קארי, השופט השחור הראשון בתולדות הסופרבול. קארי, עם קריירה של 18 שנה כשופט ב-NFL, זכה להיות על הדשא במשחק הגדול, אבל לא כשופט ראשי.

בשורה טובה לטמפה ביי, כשמונטה קיפין, מתאם ההגנה המעולה שלה, יישאר בשורותיה. קיפין ביצע את התפקיד במשך 12 שנים, שבמהלכן הפך את הגנת הבאקנירס לאחת הקשוחות והטובות בהיסטוריה. תחת הדרכתו סיימו הבאקס עשר פעמים ב-12 השנים הללו בין עשר ההגנות הטובות בליגה. קיפין הוא, כזכור, אביו של ליין, מאמן אוקלנד ריידרס.

בשורה פחות טובה לפיטסבורג. התאקל ההגנתי לשעבר של הקבוצה, ארני הולמס, מת בגיל 59 בתאונת דרכים. הולמס היה חלק מהגנת הסטילרס שזכתה בשתי אליפויות בין 1972 ל-1977, ולאחר מכן שיחק גם בסדרת הטלוויזיה "צוות לעניין". "זהו מוות מפתיע", אמר בעלי הסטילרס, דן רוני, "ארני היה אחד הקשוחים ששיחקו אצלנו. הוא יחסר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully