וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויאריאל כבר במקום השלישי

20.1.2008 / 0:48

הצוללת הצהובה ניצחה את ולנסיה 0:3 ותקווה להפסדים של אתלטיקו ואספניול, כדי לשמור על המקום הזה. חטאפה-סביליה 2:3

ה'לה ליגה' פתחה הערב (שבת) את הסיבוב השני, כשאת המחזור ה-20 פתחו שני משחקים. חטאפה אירחה ב'אלפונסו קולוסיאום פרז' את סביליה, וניצחה אותה 2:3 עם שער ניצחון בדקה ה-93 של קוסמין קונטרה. המשחק הראשון בין השתיים, שגם היה הראשון בעונה, זכור יותר בעקבות האירוע המצער בו התמוטט אנטוניו פוארטה, קשר סביליה, והלך לעולמו, שלושה ימים לאחר מכן.


במשחק השני של הערב, גברה ויאריאל על ולנסיה 0:3 בדרבי הולנסיאני ועלתה זמנית למקום השלישי. הפסדים של אתלטיקו מדריד (לריאל בדרבי של הבירה) ושל אספניול (לויאדוליד) ישאירו אותה שם.


בתוך כך, פרשת דודו אוואט מסרבת לגווע. אתמול נודע כי השוער הישראלי של דפורטיבו לה קורוניה, שספג אגרוף בעינו משוער המשנה ייאלץ, בצוותא עם גוסטבו מונואה המכה, להופיע ולהעיד בבית המשפט בעניין.

חטאפה - סביליה 2:3

אחרי שהמשחק הראשון בין שתי הקבוצות בראמון סאנצ'ז פיחואן נחרט לדיראון עולם במוחות האומה הספרדית ואוהדי סביליה בפרט בעקבות מותו הבלתי צפוי של אנטוניו פוארטה, קשר הקבוצה, על המגרש, הפעם אפשר היה לראות כדורגל נטו, ולזכות בהצגה נפלאה של חטאפה, שממשיכה לגרום לסביליה להיראות רע ולחפש את עצמה בליגה.

אלא שסביליה פתחה את המשחק טוב, ועלתה ליתרון אחרי 15 דקות בלבד, כשדני אלבס הרים כדור חופשי מרחוק, רוברטו אבונדנסיירי הדף, ואל הכדור החוזר עט לואיס פביאנו שנגח מקרוב את היתרון. 17 דקות חלפו וחטאפה השיגה את השוויון כשחבייר קאסקרו, שחקנה לשעבר של סביליה, כבש בבעיטה מצוינת מ-20 מטר. בדקה ה-57 גם הגיע המהפך בראשות חואן אלבין, שנגח אחרי מסירה של פאבלו הרננדז.

בשלב הזה סביליה חיפשה את השוויון וגם מצאה אותו דקה לסיום המשחק, כאשר כדור קרן מצא את איביצה דראגוטינוביץ' פנוי לנגיחה שנכנסה פנימה. סביליה כבר החלה לחגוג נקודה, אך שלוש דקות בתוספת הזמן כדור חופשי של חיימה גבילאן מצא את הראש של קוסמין קונטרה, שכבש את שערו הראשון העונה.

ויאריאל - ולנסיה 0:3

הצוללת הצהובה איבדה את הקצב מול הגדולות באמצע הסיבוב הראשון של הליגה, אבל עם פתיחתו של השני נראה שהיא חוזרת לעצמה, והניצחון הזה שהיה השני שלה ברציפות, מקרב אותה מחדש לצמרת. לעומתה, קבוצתו של רונאלד קומאן רשמה משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון והיא רק הולכת ומתרחקת מהגדולות שמשקיפות עליה הרחק מלמעלה.

רובר פירס הצרפתי כבש את השער הראשון לויאריאל בדקה השישית, כשהשתלט על כדור בצדה השמאלי של הרחבה וסובב בצורה מושלמת לצד הרחוק של הילדברנד במסגרת. השער השני הגיע בדקה ה-62, כאשר קאפדווילה דחק מקרוב כדור שהחל בקרן והמשיך דרך הראש של אחד מחבריו. בדקה ה-70 כבש ניהאט את השלישי של הצהובים, כשרוסי השתלט על כדור עומק ושלח מסירת רוחב לטורקי, שהקשית מעל לשוערה של ולנסיה.


* אחרי שהחתימה את אבר באנגה הצעיר מבוקה ג'וניורס, החתימה ולנסיה את הקשר ההולנדי הצעיר הדוויחס מאדורו, על חוזה לארבע שנים וחצי. קומאן הכיר את מאדורו, שיכול לשחק גם בהגנה, כשעבד במחלקות הצעירות של איאקס. ההולנדי אמור לשמש כמחליפו של דויד אלבלדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully